دومین المپیاد ورزشی محلات در رفسنجان آغاز بکار کرد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 168366
دومین المپیاد ورزشی محلات در رفسنجان آغاز بکار کرد/ تصاویر

دومین المپیاد ورزشی محلات در رفسنجان به همت شهرداری با شرکت بیش از ۸۰۰ ورزشکار در ۲۱ محله آغاز بکار کرد.

خانه » ورزشی » دومین المپیاد ورزشی محلات در رفسنجان آغاز بکار کرد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، مراسم افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی محلات در رفسنجان روز گذشته با حضور جمعی از ورزشکاران و مسئولان در ورزشگاه جهان پهلوان تختی برگزار شد.

این المپیاد ورزشی با روشن‌کردن مشعل المپیاد به دست منصور پورمیرزایی قهرمان وزنه‌برداری معلولان کشور و نایب‌قهرمان جهان آغاز به‌کار کرد.

به گفته رفیعی دبیر دومین المپیاد ورزشی‌ محلات شهر رفسنجان امسال ۸۰۷ ورزشکار از ۲۱ محله در این المپیاد شرکت کرده اند که در ۸ رشته ورزشی به رقابت خواهند نشست و ۸۰ داور و مسئول، برگزار کننده این المپیاد هستند.

محمد رضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان نیز در آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی بیان داشت: برگزاری چنین المپیادهایی علاوه بر دنبال کردن بحث ورزش باعث همدلی بین جامعه خواهد شد.
وی افزود: عمده هدف ما از برگزاری رویدادهای ورزشی این است تمرین کنیم تا چطور مسابقات برگزار شود و نظم چنین ورزشهایی تامین شود و چه طور بین هییت های ورزشی و اداره ورزش جوانان و سایر نهادهای شهرستان همراهی و همدلی ایجاد شود .


عظیمی زاده ایجاد رشد بحث محله محوری و شناسایی استعدادهای ورزشی را از دیگر اهداف برگزاری المپیاد ورزشی محلات دانست و گفت: رشته های ورزشی سال به سال رشد پیدا خواهد کرد، امیدواریم مردم تیم های ورزشی را تشکیل بدهند و با هم همدل و دوست شوند.

احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از شهرداری و شورای شهر و مسئولان هیأت‌های ورزشی تقدیر کرد و اظهار داشت: ورزش محلات می‌تواند استعدادهای فرزندان ما را شناسایی کندو می توان با برگزاری این مسابقات در محیطی آرام ادامه زنجیره قهرمان‌پروری را تقویت کنیم.

انارکی‌محمدی با بیان اینکه لازمه خدمت جوانان به این کشور سلامتی است خاطر نشان کرد: هر پارکی توسط شهرداری در هر محله‌ای ایجاد شود یک زمین چمن و سالنی برای خواهران در کنارش ایجاد خواهد شد، در شهرستان نزدیک به ۳۰ زمین چمن دیده شده که در برخی مناطق اجرا شده است.

عکس از میلاد اسداللهی

انتهای پیام/

برچسب ها:
المپیاد ورزشی محلات دومین المپیاد ورزشی محلات در رفسنجان شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان