راهپیمایان 13 آبان در رفسنجان مطرح کردند؛

از تجربه تلخ برجام تا بی اعتمادی مطلق به آمریکا

  • شناسه خبر: 168328
از تجربه تلخ برجام تا بی اعتمادی مطلق به آمریکا

راهپیمایان ۱۳ آبان در رفسنجان معتقدند که نه تنها مذاکره با آمریکا راه حل مشکلات کشور نیست بلکه تجربه برجام بی اعتمادی مطلق نسبت به آمریکا ایجاد کرده است.

خانه » آخرین اخبار » از تجربه تلخ برجام تا بی اعتمادی مطلق به آمریکا

به گزارش خانه خشتی، در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با سوال چرا نمی شود به آمریکا اعتماد کرد؟ و دیگر اینکه راه حل مشکلات کشور در چیست؟ به سراغ راهپیمایان رفتیم.

خانم نبه الهدایی ۳۸ ساله در پاسخ به این سوالات خانه خشتی گفت: صحبت های رهبری را بایستی همیشه پیش روی خود داشته باشیم، خط قرمز همین است که به آمریکا اعتماد نکنیم، در گذشته اعتماد کردیم و ضربه اش را خوردیم، آمریکا نماد کفر است، انسان نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شود.

قطعا مذاکره با آمریکا راه حل مشکلات کشور نیست، اما بر خی متوجه نمی شوند که کفر هیچگاه دلش برای اسلام نمی سوزد، راه حل مشکلات کشور همان اقتصاد مقاومتی است.

فاطیما یوسف پور دانش آموز ۱۷ ساله گفت امروز امدیم تا به دهن آمریکا بزنیم و بگوییم هیچ غلطی نمی کند، آمریکا هرچه قول می دهد به آن عمل نمی کند، هیچ وقت به آمریکا اعتماد نکنیم و از کشور خودمان در این تحریم های اقتصادی با خرید کالای ایرانی حمایت کنیم.

رقیه محمدی ۱۴ ساله گفت: آمریکا مورد اعتماد نیست، مذاکره راه حل مشکلات نیست ، راه حل مشلات کشور پشتیبانی از ولی فقیه و رهرو راه شهدا بودن است.

مریم احمدی ۱۴ ساله گفت: امروز برای بزرگداشت دانش اموزان خط انقلاب در سال ۵۷ در راهپیمایی حضور پیدا کردیم، ما شاهد جنایات امریکا بودیم و نمی توانیم به ان اعتماد کنیم.

یاسمن حسینی ۱۳ ساله گفت: یک زمانی به آمریکا اعتماد کردیم و او نفت ما را به غارت برد، خودشان کاری کردند که ما دیگر به آنها اعتماد نکنیم، در برجام هم اعتماد کردیم و نتیجه ای نداشت، همدلی و اتحاد راه حل مشکلات کشور است.

خانم دهقانی ۴۸ ساله اینطور گفت: آمریکا آنقدر حقه و توطئه زده و همیشه خواسته ملت ها زیر دستش باشند و خوی ابرقدرتی داشته اما ما زیر بار زور و ستم نمی رویم، همانطور که امام حسین زیر بار ظلم نرفت، مذاکره با آمریکا نتیجه اش مشخص است که آنها منافع خودشان را در نظر دارند؛  مذاکرات با آمریکا از ابتدا نیز اشتباه بوده چرا که رهبر انقلاب هم هشدار داده بودند.

خانم حسینی ۵۰ ساله گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست، هربار که اعتماد کردیم نتیجه اش را دیدیم، ان روز که امام خمینی(ره) فرمودند امریکا شیطان بزرگ است باید به همین سخن اعتماد میکردند.

در برجام شکست خوردیم، چرا اقتصاد کشور و وضعیت معیشت مردم سخت شده همه به خاطر اعتماد به اروپا و امریکا بوده است.

مسئولین همت کنند و جلوی فسادها را بگیرند فساد مسئولین مردم را ناامید می کند.

خانم نوروزی ۱۷ ساله گفت: امروز امدیم به امریکا نشان دهیم که ما دانش آموزن همیشه در حمایت از کشورمان در میدان هستیم، حمایت از کالای ایرانی مشکلات اقتصادی را حل می کند.

خانم خواجه پور ۱۶ ساله گفت: ما پیرو رهبرمان هستیم و همیشه در همه شرایط حامی ایشان هستیم، برجام نتیجه ای برای کشور نداشت، از رهبری پیروی کنیم مشلات کشور نیز حل خواهد شد.

غزل آزادی ۱۱ ساله اینطور گفت: مرگ بر آمریکا می گوییم چون آمریکا به ما ظلم کرده ، ما برای پیشرفت کشورمان نباید با آمریکا دوست شویم چون آمریکا دشمن ماست.

مصطفی هادوی استاد دانشگاه نیز به فرمایشات رهبر انقلاب در جمع دانش آموزان اشاره کرد و گفت: پیشینه آمریکا قبل و بعد از انقلاب نشان داده که این کشور قابل اعتماد نیست، نسبت به کشور ما روی خوش نشان ندادند و با گرگ صفتی عمل کردند، تسخیر لانه جاسوسی برون ریخت اتش فشان درونی مردم بود که از قبل انقلاب اغاز شده بود.

نزدیک ترین بدعهدی آمریکا تجربه تلخ برجام بود، گروهی مدعی بودند که و باور نمی کردند که آمریکا قابل اعتماد نیست و به صحبت های رهبری نیر اعتنای انچنانی نکردند، رهبری هم دستشان را باز گذاشت، رفتند و به تعبیر خودشان با کدخدا ساختند، اولین کسی که از برجام خارج شد در زمان آقای اوباما، شخص اوباما بود به نحوی که آقای روحانی گفتند برجام رعایت نمی شود و آقای ترامپ هم که رسما و وقیحانه خارج شد. این کشورها دنبال منافع خودشان هستند .

فاطمه حسنی ۱۴ ساله نیز گفت: امروز امدیم به دشمن نشان دهیم که ما همچنان در صحنه هستیم، خیات هایی که امریکا داشته باعث می شود که نتوانیم اعماد کنیم، رهبری فرمودند هرباری به امریکا اعتماد کردیم از پشت خنجر زدند و به واقع همین گونه بوده است، اعتماد به رهبری و تکیه به دانش جوانان راه حل مشکلات کشور است.

گفت و گو از مریم مرادی

عکس از محدثه زمانی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
اعتماد به امریکا برجام راهپیمایی 13 آبان در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان