دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

  • شناسه خبر: 168216
دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

امام جمعه و فرماندار رفسنجان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان از عموم مردم برای حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز دعوت نمودند تا بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

خانه » سیاسی » دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان از همه مردم دعوت کرد تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز، بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

متن این پیام به این شرح است:

“یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون”

در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزده آبان یادآور ۳ اتفاق مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) می باشد، سه رویدادی که هر یک به سهم خود نقش موثری را در پیشبرد انقلاب اسلامی داشته است.

۱۳آبان به مثابه روز پایداری ملت غیور و سربلند ایران در برابر نظام استکبار جهانی و نقطه تلاقی برگهای زرینی از تاریخ آزادگی ملت ایران است.

یوم الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز روز فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران است که همواره به عنوان نماد استکبارستیزی از آن در تاریخ نام خواهند برد.

۱۳آبان به عنوان استراتژی جمهوری اسلامی ایران در عرصه ی بین المللی وآنچه که عاشورای حسینی به عنوان” هیهات من الذله” برای ما به ودیعه گذاشته است، ایران اسلامی را سرآمد جهانیان کرده است و محور همه آنچه ۱۳ آبان را به یکی از روزهای مهم در حیات سیاسی و اجتماعی ملت ایران تبدیل کرده است، استکبار ستیزی است.

همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ پیام ها و درس هایی را برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد، که تقویت روحیه خود باوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان از مهمترین درس های این وقایع می باشد.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز ۱۳ آبان از عموم مردم شریف و ولایت مدار شهرستان رفسنجان دعوت می نماییم تا با حضور گسترده خود در تظاهرات ضد استکباری یوم ا… ۱۳ آبان انزجار خود را از اقدامات استکبار جهانی و هم پیمانانش بر علیه ملت ایران اسلامی، اعلام دارند.

بی گمان مردم شریف شهرستان رفسنجان پا به پای دیگر آحاد ملت هوشیار ایران اسلامی، امسال نیز همچون سال‌های گذشته -و چه بسا پر شورتر از همیشه- با اراده ای پولادین، بار دیگر بانگ عدالت خواهی و استکبار ستیزی خود را در روز ۱۳ آبان ماه با حضوری حماسی و باشکوه به گوش جان جهانیان خواهند رساند و با آرمان های امام راحل و شهدای دانش آموز و دانشجو، بیعتی دوباره خواهند نمود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان بیاینه راهپیمایی 13 آبان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان