به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 168177
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور مسئولان در دبیرستان شهید انصاری برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » صبحگاه مشترک نیروهای مسلح رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، دبیرستان استعدادهای درخشان شهید انصاری رفسنجان صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی میزبان نیروهای مسلح شهرستان و جمعی از مسئولان بود.

در آغاز مراسم، مسئولان با ادای احترام به مقام شامخ شهداء از مقابل صف های نیروهای نظامی و انتظامی و دانش آموزان سان دیدند.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و شهدای دانش آموز شهرستان اظهار داشت: ۱۳ آبان تداعی کننده رهایی کشورمان از زندان پهلوی ملعون و از اسارت در آمدن ملت با جریان کاپیتالاسیون است و امروز هم به شکل نوین جریان سلطه آمریکا و صیانت بخشی به مستشاران آن ادامه دارد از جمله ظلمی است که به مردم مظلوم عراق می کنند.
وی افزود: رسیدن به خدا یک راه طولانی است و نیازمند مرکب است و بهترین مرکب مناجات با خداوند در دل شب است، شما دانش آموزان هنوز گناهی مرتکب نشده اید، قدر این موقعیت و سن را بدانید.
رمضانی پور بیان داشت: رسالت امروز جوان در عرصه علم و سازندگی علمی و اخلاقی است، عنصر عمل بهنگام و به اندازه به موقع عمل کردن کارساز است نه اینکه با تاخیر، در عرصه عاشورا عده ای با تاخیر آمدند و دیگر فایده ای نداشت.

وی افزود: ما باید با تمام قوا سرباز ولایت باشیم و در این مسیر بصیرت، اخلاص و عمل به موقع نیاز است تا فردی انقلابی، مومن و کارساز باشیم.
رمضانی پور خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان سهم والایی در ۱۳ آبان دارید و می طلبد با حضور آگاهانه و باشکوه خود حماسه ای در رفسنجان خلق کنید.
حسین تقوی رئیس آموزش و پرورش رفسنجان با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و همزمانی با هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: اگر برای توسعه کشور در بحث امنیت رشادت نیروهای مسلح را داریم، در پیشرفت علمی نیز رشادت شما دانش آموزان را می طلبد تا در عرصه فرهنگی قدم هایی برداریم.

در ادامه مراسم زنگ ایثار و شهادت با حضور مسئولان نواخته از یادمان شهید محمد حسین انصاری رونمایی شد.

گفتنی است اجرای گروه سرود دبیرستان فرهنگ و گروه تئاتر دبستان حکمت نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

عکس از امین قاسمیان

انتهای پیام/

برچسب ها:
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان هفته بسیج دانش آموزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان