امام جمعه رفسنجان:

آمریکا از چهل سال قبل بسیار ضعیف تر شده است

  • شناسه خبر: 168175
آمریکا از چهل سال قبل بسیار ضعیف تر شده است

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز آمریکا از چهل سال قبل بسیار ضعیف تر شده است، ترامپ ماهیت توخالی بودن و پوچ بودن آمریکا را به دنیا اعلام می کند.

خانه » سیاسی » آمریکا از چهل سال قبل بسیار ضعیف تر شده است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین، بر ضرورت پرهیز از اسراف تاکید کرد و اظهار داشت: نعمت در کشور وافر است و هیچ کم و کاستی نیست اما فراوانی دلیل بر اسراف نیست، همه مبلغان به مردم توصیه کنند تا شاهد کاهش اسراف و کم شدن دور ریزها باشیم.
وی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه امام حسن عسکری و با تاکید بر لزوم حفظ حرمت آن امام معصوم بیان داشت: در روز و شب شهادت ایشان تالار ها موظف به رعایت حرمت هستند و در مساجد و حسینیه عزای امام حسن پاس داشته می شود.

رمضانی پور با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) خاطر نشان کرد: مهم در انتظار حضرت بودن است، علائم ظهور هیچ کدام قطعی نیست، باید از خداوند بخواهیم که دوران نزدیک کوتاه شود، باید زمینه سازی ظهور را داشته باشیم.

خطیب جمعه رفسنجان بیان داشت: تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر برای ما بود که دست امریکا را از این کشور کوتاه کرد، انشالله بتوانیم قدر این انقلاب را بدانیم.

وی افزود: امروز هر سفارت خانه آمریکا در هر کشوری یک لانه جاسوسی است، اینها کار جاسوسی انجام می دهند و کار اغتشاش و شعله ور کردن اختلافات را بر عهده دارند.

رمضانی پور با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در رفسنجان ، از ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت میدان ابراهیم بیان داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان تنها به دانش اموزان و دانشجویان اختصاص ندارد، سال گذشته شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردمی بودیم بود، امسال هم یک ۱۳ آبان باشکوه برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: مدتی است که رهبر انقلاب سخن از افول امریکا دارند، امروز امریکا از چهل سال قبل بسیار ضعیف تر شده است، ترامپ ماهیت توخالی بودن و پوچ بودن آمریکا را به دنیا اعلام می کند، ملت امریکا شانی بیشتر از این رئیس جمهور دارند، رئیس جمهور عاقلی انتخاب کنند تا با دنیا بهتر رفتار کنند.

رمضانی پور ادامه داد: آمریکایی ها در عراق از سی سال قبل روزانه ۱۰ میلیون بشکه نفت خارج می کنند و وضع امروز عراق اینگونه است که زیر ساخت مناسبی ندارند اینها نمی خواهند روسیه و عراق را رها کنند چرا که به رایگان نفت انها را می برند، دولتها نمی خواهند بفهمند که با این امریکا چطور رفتار کنند.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه بیان داشت: در بودجه سال آینده که در آذرماه تقدیم مجلس می شود، حذف درآمدهای نفتی رقم می خورد، سازمان برنامه و بودجه و مجلس به این موضوع توجه کنند که بسیاری از یارانه به جیب ثروتمندان می رود و این یارانه ها پنهان است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان