برد فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان در خانه/ عکس

  • شناسه خبر: 168071
برد فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان در خانه/ عکس

تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان بر صدر جدول نشست.

خانه » ورزشی » برد فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان در خانه/ عکس

به گزارش خانه خشتی، در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران صبح امروز بازی صنعت مس رفسنجان با رهیاب گستر تهران در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد.
بازی با نتیجه ی ۴بر۱ به سود صنعت مس به پایان رسید. گل اول را بازیکن شماره ۴، فاطمه سهرابی ، گل دوم و سوم را بازیکن شماره ۲۳ فاطمه اعتدادی وگل چهارم بازیکن شماره ۹ سهیلا رودسری به ثمر رساند و یک گل رهیاب گستر تهران که از نقطه پنالتی زده شد را نسا احدی به ثمر رساند.
عاطفه رضایی سرمربی صنعت مس در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی مطرح کرد: بازی خیلی خوبی بود به دلیل اینکه تعداد اعضای تیم اندک بود مصدومیت و محرومیت داشتیم تمام تلاشمان را کردیم و توانستیم بازی را با نتیجه ی ۴بر۱ ببریم.
رضایی افزود: تصمیم گرفته بودیم که امروز درمورد داوری صحبت نکنیم ولی فکر میکنم جاهایی را اشتباه سوت میزدند.
معصومه رضازاده سرمربی رهیاب گستر تهران نیز اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و درنیمه ی اول فکر میکنم تمرکز تیمم  پایین بود و ۳تا گل خوردیم و نیمه ی دوم خیلی بهتر بودیم، تیم مس هم خیلی دوندگی در زمین داشت و نتیجه اش باخت تیم ما بود .
وی درمورد داوری بیان داشت: هنگامی که تیم بازنده و برنده هر دو معترض هستند قطعا داوری خوب نبوده و ما منتظر گزارش ناظر هستیم.
لازم به ذکر که در هفته دوازدهم رقابت لیگ برتر بانوان تیم مس رفسنجان با ۲۷ امتیاز و صدر جدول راهی شیراز شده و جمعه ۱۰ آبان با پیوندگان فجر باری خواهد داشت.

عکس و خبر از فاطمه سادات حسینی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان