سه دستگاه خودرو با ۵سرنشین در آتش سوختند

  • شناسه خبر: 16805
سه دستگاه خودرو با ۵سرنشین در آتش سوختند

   رییس پلیس راههای استان کرمانشاه از تصادف سه دستگاه خودرو خبر داد که بر اثر این تصادف ۵ نفر از سرنشینان در آتش سوختند و جسد آنها قابل شناسایی نیست. به گزارش خبرنگار خانه خشتی ، سرهنگ ” خسرو کوثری ” در خصوص جزئیات یک فقره تصادف در محور ” کرمانشاه – کامیاران ” بیان داشت […]

خانه » آخرین اخبار » سه دستگاه خودرو با ۵سرنشین در آتش سوختند

 

 رییس پلیس راههای استان کرمانشاه از تصادف سه دستگاه خودرو خبر داد که بر اثر این تصادف ۵ نفر از سرنشینان در آتش سوختند و جسد آنها قابل شناسایی نیست.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی ، سرهنگ ” خسرو کوثری ” در خصوص جزئیات یک فقره تصادف در محور ” کرمانشاه – کامیاران ” بیان داشت :ظهر روز گذشته یک فقره تصادف بین سه  دستگاه کامیون ،   وانت پیکان و  وانت سایپا به وقوع پیوست .

وی اضافه کرد : خودرو باری و سواری وانت پیکان در محور ” کرمانشاه – کامیاران ” و وانت سایپا در مسیر ” کامیاران – کرمانشاه ” که در حرکت بودند با یکدیگر برخورد کردند . رییس پلیس راههای استان کرمانشاه گفت : هر سه خودرو در اثر این سانحه دچار آتش سوزی شدند که شدت آتش سوزی به حدی بود که تعداد سرنشینان آن دقیق مشخص نیست.

کوثری در ادامه بیان داشت : در بررسیهای اولیه ۵ نفر فوت شدند که سه نفر سرنشین خودرو کامیون و ۲ سرنشین خودرو وانت سایپا بودند .

وی در پایان تصریح کرد : علل تصادف در دست بررسی است و کشته شدگان در این تصادف جهت شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شدند .

منبع:پلیس

برچسب ها:
پلیس تصادف سه دستگاه خودرو با 5سرنشين در آتش سوختند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان