واکنش دانشجویی نسبت به سخنان اخیر معاون اول دولت ؛

این کذب گویی ها، مردم را نسبت به دولت بدبین می کند

  • شناسه خبر: 168035
این کذب گویی ها، مردم را نسبت به دولت بدبین می کند

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان گفت: برای ما دردناک است که یکی از مسئولین تراز اول کشورمان به راحتی مطلب کذبی را بیان کند، با این کذب گویی ها مردم نسبت به دولت بدبین میشوند.

خانه » سیاسی » این کذب گویی ها، مردم را نسبت به دولت بدبین می کند

محمدرضا نعمت اللهی فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی در واکنش به سخنان اخیر معاون اول دولت اظهار داشت: برای ما دردناک است که یکی از مسئولین تراز اول کشورمان به راحتی مطلب کذبی را بیان کند و فردا نهادهای دیگر کشور آن را تکذیب کنند با این کذب گویی ها مردم نسبت به دولت بدبین میشوند.
وی افزود: در شان یک حکومت اسلامی و دولت اسلامی نیست که مسئولین تراز اول آن به راحتی حرفی به رهبر انقلاب نسبت دهند و باز خواست نشوند، باید با اینطور بد اخلاقی های سیاسی بر خورد شود.

نعمت اللهی بیان داشت: به زودی در یک نامه سراسری تشکل های دانشجویی خطاب به دادستان کل کشور از آن ها مطالبه میکنیم که کارشان را برای اجرای عدالت به خوبی انجام دهند، ست و منصب های افراد نباید سپری برای کذب گویی هایشان شود.
وی خاطر نشان کرد: البته اقای جهانگیری فردی تازه وارد به دنیا سیاست نیست، ایشان خوب میداند گفتن این حرف به راحتی تکذیب میشود و ایشان با علم به این موضوع با قصد تاثیر در افکار عمومی چنین کار هایی را انجام می دهد که مردم و قوه قضاییه باید به این نکته دقت کنند.

نعمت اللهی گفت: به زودی با گذر زمان مشخص میشود این حرکت دولت به چه قصدی انجام شده است .

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان