مدیر عامل صنایع ملی مس ایران:

رکورد تولید تاریخ مس در شش ماه نخست امسال زده شد/ تولید از مرز ۲۶۰ هزار تن عبور خواهد کرد

  • شناسه خبر: 168004
رکورد تولید تاریخ مس در شش ماه نخست امسال زده شد/ تولید از مرز ۲۶۰ هزار تن عبور خواهد کرد

مدیر عامل صنایع ملی مس ایران گفت: در شش ماه نخست سال ۹۸ از رکورد تولید تاریخ مس عبور کردیم و ۱۳۲ هزار و ۴۰۰ تن مس تولید شد و علیرغم کاهش جهانی قیمت مس بیشترین فروش تاریخ مس شش ماه امسال رقم خورد.

خانه » اقتصادی » رکورد تولید تاریخ مس در شش ماه نخست امسال زده شد/ تولید از مرز ۲۶۰ هزار تن عبور خواهد کرد

به گزارش خانه خشتی، اردشیر سعد محمدی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای صنعت مس و شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شهدای عزیز به سطحی از معنویت رسیده بودند که بابت این کشورو اعتقاد و دینشان از جانشان گذشتند، رسیدن به این مقطع از نظر فکری یک تحول انسانی و عقلی است که همان رسیدن به عشق الهی است.

وی افزود: اگر بخواهیم پاسدار خون شهدا باشیم و آنها را برای خودمان به عنوان یک سرمشق قرار دهیم می بایست مسیری را طی کنیم که در مقابل دل و خدای خودمان احساس شرمندگی نکنیم.

سعد محمدی بیان داشت: امروز کشور در برهه خاصی قرار گرفته و در دو جبهه طی مسیر می کند بحث های داخلی و خارجی؛ در بحث داخل موظیم شرایطی به عنوان فرماندهی اقتصادی طی کنیم که کشور دغدغه ای از بابت مسائل اقتصادی نداشته باشد.

وی ادامه داد: همان طور که یک روزی شهدا و رزمندگان به جبهه رفتند و برای دفاع از کشور از جانشان گذاشتند، امروز تک تک ما موظفیم برای پاسداری از ان قداست در جبهه اقتصادی با تمام وجودمان پاسدار آن ارزش ها باشیم.

مدیر عامل صنایع ملی مس ایران گفت: شرکت ملی مس خوشبختانه این مسیر را طی می کند و در شش ماه نخست سال ۹۸ از رکورد تولید تاریخ مس عبور کردیم و ۱۳۲ هزار و ۴۰۰ تن مس تولید شد و علیرغم کاهش جهانی قیمت مس بیشترین فروش تاریخ مس شش ماه امسال رقم خورد.

وی خاطر نشان کرد: علیرغم تحریم ها و با وجود آنکه مس جزو کالاهای تحریمی بود، امسال ۵۲ هزار تن مس صادرشد و در بحث سوددهی رتبه اول کشور را در بین تمام شرکت های کشور را بدست آورده ایم.

سعد محمدی بیان داشت: در بحث توسعه تا پایان امسال ظرفیت ذوب به ۴۰۰ هزار تن یعنی دوبرابر ظرفیت قبلی ارتقا پیدا می کند و کارخانه های جدید کنسانتره در دره آلو و دره زار به زودی راه اندازی می شود و در بحث اکتشافات در شناسایی پتانسیل های جدید ماده معدنی به جاهای بسیار خوبی رسیده است.

وی افزود: با تمام وجود همکاران بنده در مجموعه مس زحمت می کشند تا مشت اقتصادی کشور را گرده کرده به بلندای کشورمان به اهتزاز درآوریم ، این شاید قسمتی از دین ما به نظام و کشور باشد.

سعد محمدی تصریح کرد: یکدلی، همدلی و یک رنگی که دستور رهبر انقلاب است قطعا سرلوحه تمامی مجموعه است تا بتوانیم انجام وظیفه و ادای دین به نظام کنیم.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به برگزاری آزمون استخدامی مس اشاره کردو گفت: بیش از ۱۷ هزار نفر در آزمون شرکت کردند که تعداد محدودی به کار گرفته می شود، قسمتی از این اشتغال بابت نیاز منطقه است و ما موظفیم که شرایطی برای اشتغال فراهم کنیم.

وی ادامه داد: امیداواریم با توسعه جدید و احداث کارخانه های جدید بتوانیم خدمت رسانی بیشتری در منطقه داشته باشیم؛ امروز وظیفه این سیستم دفاع از موضع اقتصادی است.

سعد محمدی گفت: توانستیم تحریم ها را دور بزنیم و به شرکت های برزگ کشور خدمات رسانی می کنیم، ایجاد کارخانه، ایجاد اشتغال و گردش مالی جدید و امید به زندگی را به ارمغان می اورد، جوانان امروز نیاز به اشتغال دارند؛ اجازه دهیم که جوانها وارد کار شوند همه به درد دل همه برسیم این مهم است که به دیگران هم فکر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امسال قول می دهیم که را تولید از مرز ۲۶۰ هزار تن عبور دهیم و برای سال آینده از مرز ۳۰۰ هزار تن تولید عبور کنیم و کارخانه های جدید نیز به تولید برسند، تمام پرسنل مس با تمام وجود هم قسم شدند تا وظیفه خودشان را برای خدمت به نظام انجام دهند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان