فیس بوک تعطیل می شود

  • شناسه خبر: 16794
فیس بوک تعطیل می شود

آیا شبکه اجتماعی فیس بوک با بیش از ششصد میلیون کاربر تعطیل می شود؟! به گزارش “خانه خشتی”؛ این برای سومین بار است که موسس و رئیس شبکه اجتماعی فیس بوک اعلام می کند که فیس بوک تعطیل خواهد شد اما این بار مدعی شده که ادعایش را ثابت خواهد کرد و فیس بوک را […]

خانه » آخرین اخبار » فیس بوک تعطیل می شود

آیا شبکه اجتماعی فیس بوک با بیش از ششصد میلیون کاربر تعطیل می شود؟!

به گزارش “خانه خشتی”؛ این برای سومین بار است که موسس و رئیس شبکه اجتماعی فیس بوک اعلام می کند که فیس بوک تعطیل خواهد شد اما این بار مدعی شده که ادعایش را ثابت خواهد کرد و فیس بوک را به دلیل آشفتگی و خستگی فراوان از دسترس کاربرانش خارج خواهد کرد که همین مسئله از روز گذشته باعث نگرانی بیش از ششصد میلیون کاربر این غول ارتباطی دنیا در سراسر دنیا شده است .

آیا شبکه اجتماعی فیس بوک با بیش از ششصد میلیون کاربر تعطیل می شود؟!

روز گذشته خبری توسط چند سایت خبری و چند نشریه محلی انگلیسی منتشر شد که مدعی شدند زاکربرگ، موسس و رییس شبکه اجتماعی فیس‌بوک در اظهارنظری گفته است که فیس‌بوک از کنترل ما خارج شده و برای پایان بخشیدن به این وضعیت آشفته این شبکه اجتماعی گسترده ، تصمیم گرفته‌ام این شبکه اجتماعی را تعطیل کنم که به زودی از دسترس کاربرانش خارج خواهد شد.

دلایلی زیادی وجود دارد که به‌وسیله آن‌ها می‌توان عدم صحت چنین خبری را تایید کرد. قطعا اگر چنین خبری صحت داشت، از سوی خود فیس‌بوک به صورت رسمی اعلامیه‌ای برای ۵۰۰ میلیون کاربرش منتشر می‌شد. از طرفی، سایتی که ۵۶ میلیارد دلار ارزش دارد، ناگهان به این شکل تعطیل نخواهد شد و قطعا از قبل، فکری برای فروش و یا انتقالش به دیگری می‌شود.

شنیدن و پرداختن به چنین خبری در حد سرگرمی شاید جالب باشد اما جدی گرفتنش چندان منطقی نیست.

در این گزارش این مجله انگلیسی که بیشتر شبیه طنز است امده فیس بوک با تمام خاطراتش در” ۱۵ می  ۲۰۱۳ ” به پایان عمرش خواهد رسید و از فضای مجازی و دسترس کاربرانش خارج خواهد شد!

این نشریه محلی انگلیسی از قول موسس فیس‌بوک آورده است : «استرس مدیریت فیس‌بوک زندگی مرا نابود کرده و باید به این اوضاع دیوانه‌وار خاتمه دهم. سایت فیس‌بوک تمام و کمال در ۱۵ می /۲۵ اردیبهشت امسال تعطیل می‌شود و دیگر کسی نمی‌تواند به محتوای اینترنتی صفحه خود ازجمله عکس‌ها و فیلم‌ها دسترسی داشته باشد».

 

زاکربرگ در گفتگوی تلفنی اختصاصی با خبرنگار ویکلی‌وورلدنیوز در ادعای سال قبلش مبنی بر تعطیلی فیس بوک گفته بود : «فکر کنم بدون فیس‌بوک زندگی بهتر است. مردم مجبور می‌شوند از پشت رایانه‌های خود بلند شوند و در کوچه و خیابان دوستان واقعی پیدا می‌کنند».

 

این همه درحالی است که ویکلی‌وورلدنیوز به انتشار خبرهای مضحک و دروغ و شایعات بی‌اساس مشهور است و داستان‌های مفصلی از نامزدی جورج‌کلونی (بازیگر مشهور هالیوود) برای انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده و صحنه‌سازی مایکل‌جکسون (ستاره پاپ) برای مرگ تقلبی‌اش تا حمله فضاپیماهای بیگانه به زمین در سال ۲۰۱۱ را منتشر کرده بود. هرچند بسیاری از کاربران نظر دادند که این خبر شایعه‌ای بیش نیست و زاکربرگ باید یک دیوانه باشد که بخواهد وبسایتی را که هم‌اکنون بیش از ۵۰ میلیارد دلار می‌ارزد، به همین سادگی تعطیل کند!

فیس بوک ارتباط های پنهانی و نزدیکی با سازمان های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس داشته و دارد و بارها از اطلاعات کاربرانش در سراسر دنیا برای اهداف سازمان های جاسوسی سوء استفاده کرده است که همین مسئله بارها از سوی کاربران فیس بوک مورد اعتراض قرار گرفته است.

شبکه فیس بوک که تا امروز بیش از ششصد میلیون کاربر در سراسر دنیا برای خود جذب کرده است به عنوان یک غول ارتباطی در سراسر دنیا مطرح است و اینکه این شبکه اجتماعی که روزانه میلیون ها پیام در بین کاربرانش ردوبدل می شود به همین سادگی تعطیل شود ، اما سایتهای خبری و چند نشریه انگلیسی که این خبر را بصورت گسترده منتشر کرده اند مشخص نیست با چه هدفی این ادعا را مطرح کرده اند و اینکه واقعا فیس بوک تعطیل خواهد شد یا خیر که باید تا ۲۵ اردیبهشت امسال صبر کرد و این ادعای این نشریات انگلیسی که بیشتر شبیه طنز است را مشاهده کرد.

منبع:انقلاب نیوز

برچسب ها:
facebook فیس بوک فیس بوک تعطیل می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان