نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی استان کرمان در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 167925
نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی استان کرمان در رفسنجان برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر استان کرمان از ۲۹ آبان تا اول آذر ماه امسال در محل سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی استان کرمان در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی؛صبح امروز فاطمه ایزدی دبیر جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر استان کرمان در محل فرمانداری رفسنجان اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر استان کرمان از ۲۹ آبان تا اول آذر ماه امسال در محل سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای رونق تولید اقتصادی، معرفی کارآفرینان و استارت آپ ها برگزار می شود تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی جاذبه های فرهنگی میراث ناملموس، آداب و رسوم جاذبه های طبیعی و گردشگری، برقراری ارتباط تجاری بین تولید کننده و مصرف کننده و ایجاد فرصت کار برای روستائیان سراسر استان است.

ایزدی با اشاره به اینکه  طرح هایی مانند تولید سبزی، سیفی جات، لبنیات، خوراک، پوشاک، گلیم بافی، قالی بافی  در این نمایشگاه عرضه می شود خاطرنشان کرد: سعی شده است غرفه ها رایگان در اختیار بانوان روستایی و عشایری قرار گیرد.

وی ادامه داد:اجرای بازیهای بومی و محلی در سیاه چادرها، راه اندازی سفره خانه ها، معرفی لباس محلی روستایی و عشایر، بازدید از دره راگه و ایجاد محوطه ای برای بازی کودکان و پخش زنده موسیقی محلی و… از برنامه های تدارک دیده در حاشیه این نمایشگاه است.

ایزدی بیان داشت: این نمایشگاه با بیش از ۲۵ غرفه از محصولات و دستاوردهای بانوان استان از ۲۲ شهرهای استان و با ۲۰۰ شرکت کننده برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
رفسنجان سالن شهدای دانشگاه ولی عصر رفسنجان نمایشگاه دستاوردهای بانوان روستایی و عشایر استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان