ارائه کلیه خدمات زنان و زایمان دربیمارستان دولتی حضرت علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان/ فضای محدود، مراجعه کنندگان زیاد

  • شناسه خبر: 167669
ارائه کلیه خدمات زنان و زایمان دربیمارستان دولتی حضرت علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان/ فضای محدود، مراجعه کنندگان زیاد

بخش زنان و زایمان بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع ) بالاترین میزان رضایت و نسبت به سایر بخش ها بیشترین اشغال تخت را دارد اما اگر بیماری، مستقیما به این جا مراجعه کند نمی توانیم او را پذیرش کنیم.

خانه » آخرین اخبار » ارائه کلیه خدمات زنان و زایمان دربیمارستان دولتی حضرت علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان/ فضای محدود، مراجعه کنندگان زیاد

به گزارش خانه خشتی ؛ بخش زنان و زایمان بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع ) بالاترین میزان رضایت و نسبت به سایر بخش ها بیشترین اشغال تخت را دارد اما اگر بیماری، مستقیما به این جا مراجعه کند نمی توانیم او را پذیرش کنیم.

سمیه خرم، کارشناس ارشد مامایی بخش زنان و زایمان بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع)  با اشاره به این که بخش زنان و زایمان بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع )بالاترین میزان رضایت و بیشترین ضریب اشغال تخت را دارد گفت: هنوز فضای کافی برای اورژانس زنان و بخش دیده نشده است اما باید سریع تر فضا ی این بخش گسترش پیدا کند، تا امکان دسترسی مراجعه کنندگان به خدمات درمانی بیشتر وجود داشته باشد.

وی با اشاره به این که در این مرکزآموزشی و درمانی در بخش زنان و زایمان از مادران باردار مراقبت های قبل و بعد از زایمان انجام می شود توضیح داد : در این بخش مراقبت از مادرانی که بارداری پر خطر دارند ، مادران با فشار خون بالا ، مبتلا به دیابت ، مادران با پاره شدن زود رس کیسه آب , همچنین مادرانی که مشکلات قلبی و تنفسی دارند در این مرکز مراقبت می شود.
خرم ،اظهار داشت : مادران این بخش با معرفی نامه از متخصصین زنان و زایمان و حتی با زایمان های کم خطرنیز به این جا مراجعه می کنند و به آن ها خدمات ارایه می شود .
وی با اشاره به این که ۹ متخصص در این بخش مشغول به فعالیت هستند توضیح داد: ازسال ۹۲ این بخش فعالیت خود را شروع کرد و پس از مجزا شدن برنامه ی انکالی متخصصین از زایشگاه آنکال ها و متخصصین از زایشگاه نیک نفس مراجعه کنندگان بیشتر شدند , اما آمار بیماران پر خطر تغییری نکرده است .
این کارشناس ارشد مامایی ادامه داد: زایمان های طبیعی بعد از ۲۴ ساعت و زایمان های سزارین بعد از ۴۸ ساعت در صورت نداشتن مشکل طبق نظر متخصص و مشاور از این مرکز مرخص می شوند .

این مسئول بخش زنان و زایمان تصریح کرد : در حال حاضر در این بخش ۱۳ عدد تخت بخش، شش عدد لیبر( تخت آمادگی قبل از زایمان) دو عدد زایمان و یک عدد ال، دی ،آر(اتاق یک تخته زایمان) وجود دارد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
بخش زنان و زایمان بیمارستان دولتی حضرت علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان