امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

مسئولان به رفسنجان نگاه ویژه داشته باشند

  • شناسه خبر: 167549
مسئولان به رفسنجان نگاه ویژه داشته باشند

امام جمعه رفسنجان گفت: بودجه های اختصاصی به رفسنجان نسبت به شهرهایی که جدیدا در استان شهرستان شده اند کمتر است مسئولان باید به رفسنجان با جمعیت بیش از ۴۰۰ هزار نفر و  ۷۰ هزار نفر تبعه افغانستانی نگاه ویژه داشته باشند.

خانه » آخرین اخبار » مسئولان به رفسنجان نگاه ویژه داشته باشند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام رمضانی پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اجتماعی فرهنگی رفسنجان که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان  و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد با تاکید بر اینکه حضور حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در استان کرمان باعث ایجاد  تحول شده است اظهار داشت: حجت الاسلام علیدادی ازبدو پذیرش نمایندگی ولی فقیه در کرمان اقدام به تحولاتی در استان کرده است که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه غیر از مرکز رفسنجان نماز جمعه در سه مرکز در بخش های مختلف رفسنجان برگزار می شود بیان داشت: نماز جمعه با حضور قابل توجهی از نمازگزاران در بخش های فردوس (صفاییه)، بهرمان بخش نوق، بخش کشکوییه برگزار می شود با وجود اینکه بخش عظیمی از مردم در فصل برداشت پسته هستند و یا اینکه به پیاده رویی اربعین مشرف شدند بازهم نماز جمعه با حضور پر شور مردم برگزار می شود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد:طی ده سالی که در شهرستان فعالیت داریم فضای همدلی و کارکردن برای مردم است چون اساس کار در شهرستان بر پایه وحدت بوده است.

وی با بیان اینکه به علت کم توجهی به رفسنجان این شهر مقداری عقب ماندگی دارد گفت:به این شهر باید بیشتر توجه شود و همه ما دغدغه رشد این شهر را داریم و باید دغدغه اشتغال و کارآفرینی در  شهر را هم داشته باشیم.

رمضانی پور با اشاره به اشتغالزایی مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: خواسته به حق مردم رفسنجان است که نیروهای بومی در این مجتمع به کار گرفته شود.

وی به مشکلات شهرستان اشاره ای کرد و یادآور شد: بی توجهی و کم توجهی هایی نسبت به رفسنجان شده است ما اداراتی داریم که تعداد اندکی نیرو دارند و ساختمانهایی قدیمی داریم که بازسازی نشده اند،  قریب ۳۰ مدرسه تخریبی در رفسنجان وجود دارند که باید نوسازی شوند.

امام جمعه رفسنجان افزود: بودجه های اختصاصی به رفسنجان نسبت به شهرهایی که جدیدا شهرستان شده اند کمتر است مسئولان باید به رفسنجان با جمعیت بیش از ۴۰۰ هزار نفر و  ۷۰ هزار نفر تبعه افغانستانی نگاه ویژه داشته باشند.

خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان جلسه شورای فرهنگی اجتماعی رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان