نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه است/ وحدت همراه با معرفت و خدمت رمز موفقیت کشور

  • شناسه خبر: 167524
وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه است/ وحدت همراه با معرفت و خدمت رمز موفقیت کشور

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه است و جامعه اسلامی باید جامعه ای متحد باشد، ولایت فقیه به لحاظ اعتقادی جانشین امام معصوم است و حرف، موضع و اقدامش برای ما حجت شرعی است.

خانه » آخرین اخبار » وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه است/ وحدت همراه با معرفت و خدمت رمز موفقیت کشور

به گزارش خانه خشتی؛حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی  که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: رمز موفقیت ما در وضعیت حساسی که کشور با آن موجه است در سه محور خلاصه می شود.

وی بیان داشت: هر مسئولی که در هر حوزه ای که  فعالیت دارد  باید میدان مسئولیتی خود را بشناسد و اهداف دوران مسئولیتی که می خواهد به آنها برسد بداند، در مورد آنها شناخت کافی داشته باشد و نقشه کاملا حساب شده ای از آغاز تا پایان مسئولیت خود در پیش روی خود داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اینکه یک مسئول باید شناخت و معرفت کافی از دوارن مسئولیت خود داشته باشد تصریح کرد: مدیریت ، محدوده اختیارات، میدان عمل به مسئول کمک می کند بتوانند به جامعه خدمت کند.

وی خدمت به مردم را محور دوم موفقیت مسئولان دانست و افزود: خدمت از بزرگترین عبادات است، خدمت عیال خداوند است و خداوند مردم را عیال خود می داند خدمت کردن به مردم باید قبل از فوت دوران خدمت شکل گیرد تا افسوس دوران از دست رفته را نخورید.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: مردم با همه گرایش و افکار خودشان عیال خداوند هستند خدمت به مردم را باید به صورت جدی که یکی از آموزه های دینی است توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام علیدادی  وحدت و همدلی بین مسئولین اشاره داشت و ابراز داشت: وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه است و جامعه اسلامی باید جامعه ای متحد باشد، ولایت فقیه به لحاظ اعتقادی جانشین امام معصوم است و حرف، موضع و اقدامش برای ما حجت شرعی است در نگاه کلی کشور، فقط حرف ولایت فقیه حجت است و از ولایت که پایین تر بیاییم حرف هیچکس برای ما حجت شرعی نیست.

امام جمعه کرمان یادآور شد: در بدنه جامعه باید حقیقتا نگاه وحدتی وجود داشته باشد و تذکرات، تذکرات خیرخواهانه باشد.

وی با اشاره به اینکه کشور ما از پیچ های خطرناکی عبور کرده است و عبور از  این پیچ ها با زعامت امام راحل و وحدت  صورت گرفت گفت: یکی از پیچ های سختی که کشور پشت سر گذاشت جنگ تحمیلی بود که در سایه وحدت پیروز شدیم و اکنون هم راه حل نجات کشور تبعیت از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام علیدادی ادامه داد: اختلاف سیلقه در کشور معنی و مفهومش این نیست که آنها را اصل قرار بدهیم و  موضوعات اصلی فراموش شوند و فرعی های را به عنوان موضوع اصلی جلوه دهیم با وحدت همراه با معرفت و خدمت کردن به مردم در دوران مسئولیت خود حرکت کنیم تا هم در پیشگاه خداوند و هم در دنیا سرفراز شویم.

خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
امام جمعه کرمان جلسه شورای فرهنگی اجتماعی در فرمانداری رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان