یادداشت از علی علی اسماعیلی

ًضرورت حمایت مسئولین مس و شهرستان در راستای حمایت از باشگاه مس

  • شناسه خبر: 167519
ًضرورت حمایت مسئولین مس و شهرستان در راستای حمایت از باشگاه مس

حسرت صعود به لیگ برتر در تمام ادوار گذشته لیگ دسته اول برای رفسنجان باقی مانده است هرچند که در فصل ۹۴ – ۹۳توانستیم تا مرحله پلی آف صعود کنیم اما با اتفاقات و جریاناتی که رقم خورد متاسفانه صعود به مراحل بعد و لیگ برتر امکان‌پذیر نشد .

خانه » رفسنجان » ًضرورت حمایت مسئولین مس و شهرستان در راستای حمایت از باشگاه مس

صعود به لیگ برتر کاری بسیار دشوار است و نمی توان سختی این کار را کتمان کرد اما همگی می دانیم صعود به لیگ برتر می تواند فصلی جدید در تاریخ فوتبال و ورزش رفسنجان رقم بزند.

البته برای رسیدن به این آرزو هماهنگی بین مسئولین شهرستان، استان و شرکت ملی صنایع مس ایران و همچنین پشتیبانی و حمایت جامعه ورزش و هواداران ضروری است.

در این فصل به نظر می رسد تیم فوتبال مس رفسنجان توانایی این صعود را دارد ، این تیم در ابتدای فصل مشکلات و حواشی زیادی داشت اما علیرغم نداشتن هماهنگی و آمادگی کامل ، خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی توانستند این مقطع را با موفقیت پشت سر گذاشته و به صدر جدول برسند و خوشبختانه در حال حاضر کادر فنی به شناخت کاملی از بازیکنان رسیده و بازیکنان هم هماهنگی و هارمونی خوبی بدست آورده اند و با صعود به صدر جدول هم از لحاظ روحی در وضعیت مطلوبی هستند.

هر چند انتقادات نسبت به خط مشی ، سیاست های کلی و برخی عملکردها و مسایل اجرایی باشگاه همچنان وجود دارد اما اکنون وقت حمایت همه جانبه از تیم و مدیرعامل باشگاه است.

برای صعود تداوم کسب نتایج مطلوب و صدرنشینی لازم است و برای این مهم نمی توان از نقش حمایتی شرکت ملی صنایع مس ایران چشم پوشی کرد.

در بین جامعه ورزش رفسنجان از دیرباز این شائبه که شرکت ملی مس اولویت سرمایه گذاری خود را باشگاه مس کرمان قرار داده است، وجود دارد و در شرایط فعلی از گوشه و کنار شنیده می شود که شرکت مس دل خوشی از نتایج مطلوب مس رفسنجان و صدرنشینی اش ندارد و عدم حمایت مادی از این باشگاه در این مقطع هم این شائبه را تقویت کرده که مسوولین شرکت مس می خواهند با هر شکلی جلوی تداوم کسب نتایج مطلوب تیم را بگیرد.

جناب آقای دکتر سعدمحمدی
جنابعالی بعنوان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نقش پررنگی در حل و فصل این موضوع دارید. در شرایط فعلی دو راهکار بیشتر وجود ندارد:
راهکار اول – حمایت از باشگاه مس رفسنجان با تزریق بودجه مناسب و مکفی که می تواند نقش مهمی در تداوم موفقیت‌های این باشگاه داشته باشد
راهکار دوم – عدم تزریق بودجه مناسب که مسلماً باعث بروز حاشیه در تیم و بی انگیزگی مدیرعامل ، کادر فنی و بازیکنان می شود و روند نتیجه‌گیری را قطع می کند.
پرواضح است تنها راهی که شایعات و شائبه های ضدیت شرکت مس با ورزش رفسنجان را رد می کند راهکار اول است.

ان شاءا… با انتخابی آگاهانه و منطقی با آحاد مردم رفسنجان همراه شوید و زمینه تداوم موفقیت فوتبال مس رفسنجان را فراهم کنید.

با توجه به سخنان آقای مهندس انارکی نماینده محترم مجلس در جلسات مختلف مبنی بر احقاق حق رفسنجان و همچنین صحبت هایی که با ایشان در جلسه شورای ورزش صورت گرفته امیدوارم در زمینه حمایت از باشگاه بصورت جدی ورود کنند.

با آرزوی سربلندی ورزش رفسنجان – علی علی اسماعیلی

 

 

برچسب ها:
شرکت ملی صنایع مس ایران صعود به لیگ برتر صنعت مس فوتبال صنعت مس رفسنجان لیگ برتر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان