گزارش خدمات رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در نجف اشرف/تصاویر

  • شناسه خبر: 167475
گزارش خدمات رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در نجف اشرف/تصاویر

موکب خاتم الانبیاء در نجف اشرف کار خود در جوار ضریح مطهر امام علی(ع) از سه روز گذشته آغاز نموده و روزانه در سه وعده غذایی، هر وعده ۱۰ هزار پرس غذا میان زوار اربعین توزیع می نماید.

خانه » رفسنجان » گزارش خدمات رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در نجف اشرف/تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛علی عسکری رئیس هیأت مدیره خیریه خبازان و از اعضای موکب خاتم الانبیاء مستقر در نجف اشرف در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت:موکب کار خود در جوار ضریح مطهر امام علی(ع) از سه روز گذشته آغاز نموده و روزانه در سه وعده غذایی، هر وعده ۱۰ هزار پرس غذا میان زوار اربعین توزیع می نماید.

وی بیان داشت:موکب نانوایی نیز با همکاری خیریه خبازان و موکب خانم الانبیا از امروز آغاز بکار می کند.

عسکری با بیان اینکه موکب نجف تا ۲۵ مهرماه برپاست و و پس از آن تا ۲۹ مهرماه در جوار امام حسین علیه السلام خدمات ارائه می دهد گفت:۹۵ خادم در بخش های مختلف موکب خاتم الانبیاء مستقر در نجف اشرف اعم از چایخانه، آشپزخانه، نانوایی، نظافت، انتظامات و… در سه شیفت کاری، به زوار خدمات رسانی می کنندو همچنین موکب اسکان خاتم الانبیاء مستقر در صحن فاطمه زهرا روزانه نزدیک به ۵ هزار زائر را اسکان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شریف رفسنجان می توانند با حضور در محل اسکان موکب واقع در صحن فاطمه زهرا که تابلوی موکب قرار داده شده، از خدمات موکب بهره مند شوند.

وی در پایان گفت:خرسندیم که با همکاری رسانه ها، مردم توابع مختلف رفسنجان در جریان هزینه کرد کمک های مردمی در موکب قرار گیرند و بدانند که واقعا ریالی در اینجا بی حساب هزینه و اسراف نمی شود.

عکس و خبر از مریم مرادی خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان نجف اشرف

 

برچسب ها:
رفسنجان موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در نجف اشرف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان