امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

شفاف سازی، حق مردم از منتخبین شان است

  • شناسه خبر: 167472
شفاف سازی، حق مردم از منتخبین شان است

امام جمعه رفسنجان گفت: خوب است آرای نمایندگان ما مشخص باشد، شایسته است نمایندگان به این امر توجه کنند و مردم هم باید بدانند نمایندگان ما در مجلس چه فعالیتهایی دارند.

خانه » رفسنجان » شفاف سازی، حق مردم از منتخبین شان است

به گزارش خانه خشتی؛حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزارن به تقوی الهی و اصلاح ذات البین و با تبریک سالروز سازمان عقیدتی و سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی مقتدر مکتبی، انقلابی و در رکاب ولایت و  فرماندهی کل قواست و امروز  همه ردهای مختلف ارتش با قوت و قدرت کار خودشان را انجام می دهند.

وی با اشاره بر جایگاه ارزشی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی بیان داشت: جایگاه ارتش به مکتب الهی و در افزایش اعتقادات کمک کرده و این جایگاه جزو ضروریاتی است که باید وجود داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به حمله امروز عربستانیها به  نفتکش ایرانی تصریح کرد: قطعا ارتش و جایگاه های نیروی مسلح پاسخ متناسب  این حمله را خواهند داد، رژیم سفاک و کودک کش عربستان هیچ بها و قمیتی جزو اینکه برای استکبار جهانی گاو شیرده است ندارد متاسفانه به اسم اسلام به اسلام خیانت می کند.

وی افزود: دشمن فکر می کند با حمله به نفتکش ما می توانند کار از پیش ببرند و راهبردی داشته باشند آنها شکست خورده هستند امروز خسارتهایی که آمریکا در منطقه متحمل و هزینه کرده عربستانیها باید بپردازند.

حجت الاسلام رمضانی پور با گرامیداشت یاد و نام شهدای محراب آیت الله اشرفی اصفهانی گفت: یکی از برکات انقلاب دستور تاسیس مجمع تقریب مذاهب اسلامی توسط مقام معظم رهبری بود که به رغم توطئه های دشمن برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان کارکرد خوب این مجمع توانسته دلهای مذاهب اسلامی را بهم نزدیک کند.

وی با گرامیداشت روز حافظ شاعر و با اشاره به تصویب لایحه کاپیتولاسیون در ۲۱ مهرماه ۴۳ توسط مجلس ملی ابراز داشت: مجلس ملی آن زمان با تصویب این لایجه  خفت و ذلت را به ملت ایران به ارمغان آرودند و امام در برابر این لایجه اعتراض شدید کردند باعث شد تبعید ایشان  در ۱۳ آبان سال ۴۳ شد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به سالروز به آتش کشیدن مسجد کرمان در ۲۴ مهرماه سال ۵۷  و روز جهانی استاندار و اهمیت این اداره و با گلایه از استاندار کرمان گفت: با وجود منطقه ویژه اقتصادی و صادارت در شهرستان یکی از ضروریات است که این اداره فعال تر عمل کند، چرا یک اداره در شهرستان باید با  حداقل نیرو و امکانات کار کند، تا کی استان می خواهد نسبت به رفسنجان بی مهری داشته باشد، ما از استاندار محترم درخواست داریم به اجحافی که در حق رفسنجان شده توجه نمایند.

وی به شفاف سازی جایگاه های منتخبین مردم از جمله خبرنگان و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: خوب است آرای نمایندگان ما مشخص باشد، شایسته است نمایندگان به این امر توجه کنند و مردم هم باید بدانند نمایندگان ما در مجلس چه فعالیتهایی دارند.

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر سوء استفاده دشمن از مطالبات مردمی در قالب اعتراضات بیان داشت: باید بدانیم اگر یک گروه اندک ۴۰ تا ۵۰ نفره حرکتی را در شهر انجام دهند خوراکی برای دشمن می شود، مردم باید مراقب این فتنه ها باشند ،درخواست ها و مشکلات خود را به مسئولین شهر بگویند و در اعتراضاتی که شکل می گیرد باید هوشمندانه عمل کنیم.

وی افزود: مشکلات معیشتی با صبر و قناعت در برابر توطئه های دشمن و فعال تر عمل کردن مسئولان اجرایی و همچنین دستگاه های نظارتی و بازرسیها حل خواهد شد.

رمضانی پور از سفر آیت الله رئیسی به استان کرمان خبر داد و گفت: در این سفر مشکلات طولانی شدن پروسه های مجوز سرمایه گذاری مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با تاکید بر پشت صحنه اعتراضات در عراق که باعث ناکامی دشمن شد گفت: آمریکا و انگلیس و پولهای کثیف عربستان بود که صحنه های اعتراض آمیز را در بسیاری از شهرهای شیعه نشین عراق به وجود آورد دشمنان می خواستند عظمت جمعیت ده ها میلیونی اربعین امام حسین(ع) را از بین ببرند که مانند همیشه ناکام ماندند.

امام جمعه رفسنجان با تشکر از مرجعیت مقتدر شیعه عراق در از بین بردن فتنه دشمنان در عراق گفت: رهبر فرزانه در جمع خبرگان فرمودند تصویرسازی غلط،  کار امروز دشمنان ماست آنها می خواهند مردم را از راه سومی که انتخاب کردید (نه شرقی نه غربی ) راه الهی و اهل بیت (ع) باز گردانند با تمام ابزار تبلیغاتی در منطقه استفاده می کنند تا از راه دور فشارهای اقتصادی را محصول شعارهای انقلابی بدانند و می خواهند استقلال خواهی و اسلام خواهی را از مردم بگیرند

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در داخل کشور رسانه ها و افرادی هستند که حرف های غربیها را می زنند گفت: در مجلس افرادی داریم به جریان دشمن کمک می کنند حتی در مناطق و شهرهای دورافتاده تبلیغ می کنند که شما انقلابی هستید اینجور مشکلاتی دارید در حالیکه واقعیت امر این نیست و مردم ما هوشیار هستند و هرگز تسیلم دشمن نخواهند شد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به سخنرانی  رهبر انقلاب  در جمع نخبگان بر لزوم دقت در مطالعه و استفاده از فرمایشات مقام رهبری یادآور شد: طبق فرمایش مقام معطم رهبری باید ایرانی فکر کنیم و ایرانی زندگی کنیم.

برچسب ها:
خطبه های نماز جمعه رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    خیلی خوبه که آگاهید و به مردم آگاهی میدهید. اینروزها مردم دچار تنش های بزرگ از جمله مشکلات معیشتی و باورهای دینی شدند. که دلیل اصلی این اتفاقات بعد از دشمنان این سرزمین دشمنان زیر پوستی این کشور است که با اختلاس ها و قراردادهای بدتر از ترکمن چای به این مردم و سرزمین خیانت کردند. با وجود داشتن این نفوذی ها دیگر نیازی به آمریکا نیست. چرا با وجود اینکه فرزندانشان در آمریکا و انگلیس مستقرن و پول ها یبیت المال را خارج میکردند این جاسوسان و نگرفتید؟ اگر نیاز به شفاف سازی هست ابتدا باید اول از خودمان شروع کنیم. یکروز عراق و صدام دشمن ما بود اما الان دوست و ... نباید به خاطر حاکمان یک سرزمین مردم آن سرزمین و زیر سوال ببریم. واژه ی کودک کش یک توهین به گذشته ی سرزمینی هستش که ما مردم ایران با خودخواهی عادت داریم به گذشته هم رجوع کنیم. چیزی که مهمه الانه و حاله. فقعلا که همون سرزمین کودک کش مردم و سرزمینش و به اوج رسونده
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان