رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان مطرح کرد؛

کارشناسی ارشد رشته های حقوق و مدیریت در دانشگاه پیام نور رفسنجان راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 167411
کارشناسی ارشد رشته های حقوق و مدیریت در دانشگاه پیام نور رفسنجان راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: مقاطع کارشناسی ارشد رشته های حقوق و مدیریت در دانشگاه پیام نور رفسنجان راه اندازی می شود.

خانه » رفسنجان » کارشناسی ارشد رشته های حقوق و مدیریت در دانشگاه پیام نور رفسنجان راه اندازی می شود

به گزارش خانه خشتی ؛احسان محرابی پیش از ظهر امروز در نشست با مشاور رئیس دانشگاه پیام نور کشور و فرماندار رفسنجان که در محل سالن اجتماعات این دانشگاه  برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه پیام نور رفسنجان در حال حاضر با ۱۴۰۰ دانشجو، ۱۹ عضو هیئت علمی و ۳۵ کارمند مشغول به فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در سطح استان کرمان رتبه دوم یا سوم دانشگاههای پیام نور استان را به خود اختصاص داده است بیان داشت: در حال حاضر این مرکز با ۲۶ رشته کارشناسی و ۳ رشته کارشناسی ارشد فعالیت می کند.

محرابی خاطرنشان کرد: سه رشته کارشناسی ارشد در گرایش های حقوق، مدیریت و روانشناسی در دستور کار مدیریت دانشگاه است با همکاری ریاست دانشگاه پیام نور استان سعی کردیم اساتید عضو هیات علمی را متقاعد و چند نفر را جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط برای رشته های حقوق و مدیریت برای ایجاد مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور رفسنجان فراهم گردیده است گفت: امسال با همکاری وزارت علوم به این مهم دست خواهیم یافت.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان با اشاره به افزایش دو برابری تعداد پذیرفته شدگان این دانشگاه و ثبت نام حدود ۷۰ درصد پذیرفته شدگان تصریح کرد: در سال جاری در حوزه جذب دانشجو از هر امکانی از جمله فضای مجازی، جراید، مشاورین آموزش و پرورش و … استفاده شده است.

وی راه اندازی کلینیک سلامت در اردیبهشت ماه امسال و ویزیت و چکاب بهداشتی دانشجویان جدیدالورود این مرکز را از ویژگی های خاص ستاد استقبال در دانشگاه پیام نور فسنجان دانست و گفت: انجام پایش فرهنگی و استعدادیابی دانشجویان در هر زمینه ای که فعالیت دارند از دیگر اقدامات این مرکز است.

وی به همکاری خیّرین با این دانشگاه از جمله آقای مرتضوی و ابراهیمی اشاره ای داشت و ابراز کرد: آقای مرتضوی طبق روال هر سال، در سال جاری نیز تاکنون هزینه شهریه حدود ۷۰ نفر به میزان ۴۰۰ میلیون ریال را پرداخت کرده اند.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان به حمایت های آقای مرتضوی خیر در به پایان رسیدن سردرب دانشگاه اشاره کرد و تاکید داشت: کار ساخت سردرب دانشگاه از سال ۹۵ آغاز شد و توانستیم با کمک خیر محترم آقای مرتضوی کار را به پایان برسانیم، نمای مسجد دانشگاه نیز بزودی شاهد تکمیل می شود.

محرابی با بیان اینکه آزمایشگاههای دانشگاه بروز است اما با این وجود تجهیزات برخی آزمایشگاهها مانند رشته زمین شناسی و شیمی نیاز است خریداری شود گفت: استخر و زمین چمن مورد نیاز دانشگاه است که امیدواریم با همکاری مسئولین اقدام شود.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان از پیگیری ایجاد نیروگاه خورشیدی در دانشگاه یاد کرد و گفت:با توجه به اینکه رفسنجان قطب انرژی خورشیدی در کشور است ما این موضوع را دنبال می کنیم.

محرابی به آمادگی دانشگاه برای برگزاری دوره های آموزش آزاد در دانشگاه پیام نور رفسنجان اشاره داشت و یادآور شد:  طبق انعقاد تفاهمنامه با شهرداری رفسنجان دوره های ضمن خدمت برای کارکنان شهرداری رفسنجان ادامه خواهد داشت و برای ارگانها و ادارات دیگر نیز دوره های ضمن خدمت برگزار می شود.

وی به برگزاری آزمونهای الکترونیکی در دانشگاه پیام نور رفسنجان اشاره و با درخواست از دانشگاه پیام نور جهت رفع محدودیت ها در این مرکز گفت:وضعیت تجهیزات کامپیوتری دانشگاه مناسب این مرکز نیست و محدودیت هایی در این زمنیه وجود دارد که نیاز است به آن رسیدگی شود.

برچسب ها:
رئیس دانشگاه پیام نور واحد رفسنجان رفسنجان علیرضا فیروز مشاور عالی رئیس دانشگاه پیام نور کشور در رفسنجان مراسم رونمایی از سردرب دانشگاه پیام نور رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان