فرهنگسرای کودک و آینده در رفسنجان افتتاح شد /تصاویر

  • شناسه خبر: 167364
فرهنگسرای کودک و آینده در رفسنجان افتتاح شد /تصاویر

همزمان با روز جهانی کودک با حضور مسئولین شهرستان، فرهنگسرای کودک و آینده در بوستان جوان افتتاح شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » فرهنگسرای کودک و آینده در رفسنجان افتتاح شد /تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ همزمان با روز جهانی کودک  با حضور مدیر آموزش و پرورش رفسنجان،نایب رئیس شورای شهر، جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و  مسئولین شهرستان  فرهنگسرای کودک و آینده در بوستان جوان افتتاح و همچنین از کتاب داستان تصویری “زیره ریزه” به نویسندگی زهرا قدیری در حوزه کودک رونمایی شد.
حسین تقوی رئیس آموزش و پرورش رفسنجان در این مراسم به بحث توسعه اشاره کرد و اظهار داشت:کشورهای در حال توسعه هم به دنبال توسعه بیشتر هستند، توسعه فقط مختص بعد اقتصادی نیست بلکه ابعاد اجتماعی،سیاسی، فرهنگی را هم شامل می شود.
وی به ضرورت توسعه پایدار تاکید داشت و گفت: برای اینکه توسعه پایدار صورت گیرد باید فرهنگ سازی شود، احساس مسئولیت اجتماعی و تبدیل شدن آن به فرهنگ باید در فرزندان نهادینه شود.
تقوی افزود: فرزندان باید مهارت های لازم در تمام ابعاد مختلف برای آینده را فرا گیرند شکافی که امروز بین فرزندان و پدران ما وجود دارد ناشی از عدم آگاهی و آموزش پدران ما در گذشته است.
رئیس آموزش و پرورش رفسنجان خاطرنشان کرد: وظیفه آموزش و پرورش صرفا آموزش نیست و آموزش باید به تربیت منجر شود.
محسن حاج غلامرضایی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری هم در حاشیه افتتاحیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرهنگسرای کودک و آینده با رویکرد کمک به کودکان و آشنایی با مشاغل آینده ساخته شده است.
وی بیان داشت: از آنجاییکه کودکان امروز بیشر با فضای مجازی، موبایل و تبلت سرگرم هستند با افتتاح این فرهنگسرا بخشی از حرکات کودکانه که در محیط خانه انجام نمی دهند باعث می شود اینجا بیایند و انجام دهند و با فضای طبیعت اشنا شوند خود طبیعت هم در رشد و تعالی افکار و ایدها و همچنین جسم بچه ها اثرگذار است.
حاج غلامرضایی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما این است فرزندانی شاد و سرزنده به جامعه تحویل دهیم چون فرزندان ما آیندگان این جامعه هستند.
وی از افتتاح فرهنگسرای قرآن و عترت ،عفاف و حجاب و فرهنگسرای مشاوره در رفسنجان خبر داد و گفت: با توجه به مکان یابی و در نظر گرفتن بودجه ها تا پایان امسال یکی از این فرهنگسراها و تا سال آینده دو فرهنگسرای دیگر افتتاح خواهند شد.
خبر از منیژه نوروزی

 

افتتاح فرهنگسرای کود و آینده

برچسب ها:
رفسنجان شهرداری رفسنجان فرهنگسرای کودک و آینده رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان