اخبار رفسنجان در هفته ای که گذشت / عکس

  • شناسه خبر: 167298
اخبار رفسنجان در هفته ای که گذشت / عکس

خلاصه ای از اخبار رفسنجان در ۶مهر الی ۱۲ مهر ماه ۹۸ در پایگاه خبری خانه خشتی

خانه » رفسنجان » اخبار رفسنجان در هفته ای که گذشت / عکس

در گزارش زیر به خلاصه ای از اخبار هفته گذشته رفسنجان که در ۶ مهر الی ۱۲ مهر ماه ۹۸ درپایگاه خبری خانه خشتی  منتشر شده است، می پردازیم:

 

مردم و مسئولان رفسنجان به شهیدان به عنوان یادگاران حماسه و افتخار می بالند

مجید فصیحی هرندی صبح روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان اظهار داشت: مردم و مسئولان این شهر به شهیدان به عنوان یادگاران حماسه و افتخار می بالند و در دوران مقدس هم از نظر جانی و هم مالی مجاهدت ها کردند و کمک های مردم رفسنجان در پشتیبانی از جبهه های جنگ بی نظیر بود.

 

۵۱ هزار ۶۲۰ دانش آموز در رفسنجان مشغول به تحصیل هستند

حسین تقوی رئیس آموزش و پرورش رفسنجان در جلسه شورای اداری رفسنجان که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: امسال ۵۱ هزار ۶۲۰ دانش آموز در رفسنجان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۴۴۷ دانش آموز در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند.

 

خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به سرچشمه رفسنجان رسید

احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان گفت: خط لوله انتقال آب خلیج فارس به سرچشمه رفسنجان رسیده و ۷۵درصد پروژه انجام شده است که اگر به ۸۳ درصد برسد می توان از آن استفاده کرد.

 

برخورد جدی و قانونی نسبت به حذف کنندگان عنوان شهید از معابر و خیابان ها

در پی حذف واژه «شهید» از برخی معابر و خیابان های استان سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمان با تنظیم شکایتی خواستار برخورد جدی و قانونی نسبت به حذف کنندگان عنوان شهید شد.

 

آموزش اصول اطفای حریق و امداد و نجات به بیش از ۱۲ هزار شهروند رفسنجانی

علی رمضانی رئیس آتش نشانی رفسنجان  در مراسم تجلیل از آتش نشانان رفسنجان در هفته گذشته گفت: ۱۲ هزار و ۶۸۵ نفر از شهروندان در زمینه اصول اطفای حریق و امداد و نجات آموزش های لازم را دیده اند.

 

ششمین ایستگاه آتش‌نشانی در رفسنجان کلنگ‌زنی شد

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی ششمین ایستگاه آتش‌نشانی در رفسنجان روز دوشنبه با حضور امام جمعه، شهردار و جمعی از مسئولان در خیابان علامه امینی این شهر کلنگ‌زنی شد.

 

پلیس هوشمند و مقتدر، امین مردم/ توصیه های ایمنی پلیس را جدی بگیرید

سرهنگ مهدی کریمی در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت آغاز هفته نیروی انتظامی در فتر فرماندهی انتظامی رفسنجان برگزار شد، گفت: از مردم می خواهیم که اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند و مطالعه داشته و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

وی همایش کوهپیمایی ویژه کارکنان، دیدار با امام جمعه، بازدید از مرکز اطلاع رسانی ۱۹۷، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را از جمله برنامه های هفته ناجا عنوان کرد و گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور مسئولین شهری و رووسای ادارات در سومین روز از این هفته برگزار می شود.

 

شکست طرح عجیب ترور سردار سلیمانی در کرمان

حجت الاسلام حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه در بیست و سومین مجمع عالی فرماندهان سپاه از طراحی و برنامه‌ریزی چندین ساله سرویس‌های امنیتی عبری ـ عربی برای ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ایجاد جنگ مذهبی در ایام فاطمیه و محرم و ناکامی و شکست آنان و نهایتاً دستگیری اعضای تیم ترور پرده‌برداشت.

 

پنجمین همایش پیاده روی نمادین اربعین عزاداران حسینی در رفسنجان برگزار شد

پیاده روی نمادین اربعین عزاداران حسینی در رفسنجان عصر روز جمعه هفته گذشته از میدان قدس تا میدان امام حسین(ع) با حضور پرشور عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد.

 

اشتغال مس از آن جوانان رفسنجان و شهرستان های تابعه مس است و لاغیر

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته شهر رفسنجان گفت: خواسته به حق مردم شریف رفسنجان این است که اشتغال مس را از این شهرستان و شهرستان های تابعه مس انتخاب کنید و لاغیر.

 

برچسب ها:
اخبار رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان