موانع ۴۴ طرح تولیدی در منطقه کشکوییه رفسنجان مورد بررسی قرار گرفت

  • شناسه خبر: 167291
موانع ۴۴ طرح تولیدی در منطقه کشکوییه رفسنجان مورد بررسی قرار گرفت

صبح امروز با حضور فرماندار رفسنجان و جمعی از تولیدکنندگان منطقه کشکوییه رفسنجان، مشکلات ۴۴ طرح تولیدی این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

خانه » اجتماعی » موانع ۴۴ طرح تولیدی در منطقه کشکوییه رفسنجان مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خانه خشتی؛ صبح امروز جلسه رفع موانع تولید ویژه منطقه کشکوییه رفسنجان با حضور فصیحی هرندی فرماندار، ملاشفیعی بخشدار کشکوییه، آرمان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار، رضایی مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از تولیدکنندگان منطقه کشکوییه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه مشکلات ۴۴ طرح تولیدی واقع در منطقه کشکوییه مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۹ طرح مربوط به حوزه مرغداری، یک طرح صنفی، هفت طرح صنعتی، یک طرح ورزشی، سه طرح دامداری، شش طرح مختص پرورش شترمرغ، شش طرح گلخانه ای و سه طرح مربوط به پرورش دام بودند که هم اکنون تعطیل و یا بصورت نیمه فعال به کار خود ادامه می دهند.
اکثر تولیدکنندگان از گران شدن مواد اولیه برای تولید کارگاه ها، عدم نقدینگی و مجوز، نداشتن اعتبار و مشکل برق و گاز گلایه داشتند و خواستار رسیدگی به مشکلات شدند.

فصیحی هرندی فرماندار شهرستان در این جلسه بر رفع مشکلات کارگاه های تولیدی و همکاری دستگاه های اداری در جهت تسهیل موانع تولید تاکید کرد و اظهار داشت: همه دستگاه های اداری باید به واحدهای تولیدی که مشکل دارند کمک کنند تا این واحدها به چرخه تولید برگردند.
وی با اشاره به اینکه در صدور مجوز برای واحدهای تولیدی باید تبعات اجتماعی آن هم مورد بررسی قرار گیرد گفت: اگر مجوز واحد تولیدی صادر شود و بنا به دلایلی تبعات اجتماعی داشته باشد، باعث بی اعتمادی و ناامیدی در سرمایه گذار خواهد شد و توسعه در آن منطقه اتفاق نمی افتد.
در این جلسه با رایزنی هایی که با مسئولین دستگاه های مختلف انجام شد مشکل برق و گاز اکثر این طرح ها حل گردید و طرح هایی که مشکل نقدینگی داشتند، قرار بر این شد که بانکها در این خصوص کمک کنند و مشکل سایر طرح های تولیدی دیگر هم مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم بر آن شد در صورت حل نشدن مشکل این طرح ها برای ارایه راهکار به مرکز استان فرستاده شود .

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی رفع موانع تولید فرمانداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان