امام جمعه رفسنجان:

اشتغال مس از آن جوانان رفسنجان و شهرستان های تابعه مس است و لاغیر

  • شناسه خبر: 167248
اشتغال مس از آن جوانان رفسنجان و شهرستان های تابعه مس است و لاغیر

امام جمعه رفسنجان گفت: خواسته به حق مردم شریف رفسنجان این است که اشتغال مس را از این شهرستان و شهرستان های تابعه مس انتخاب کنید و لاغیر.

خانه » اجتماعی » اشتغال مس از آن جوانان رفسنجان و شهرستان های تابعه مس است و لاغیر

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین و با عرض تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت و شهادت حضرت رقیه(س) و با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی مایه افتخار کشور است و در راستای تامین امنیت مردم بیش از ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز را تقدیم نظام و انقلاب نموده است.
وی افزود: همکاری مردم با نیروی انتظامی بسیار کارساز است و به امنیت شهرمان کمک می کند.
رمضانی پور به کشف تیم تروریستی در کرمان که طرح ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را در دستور کار داشت اشاره کرد و گفت: اطلاعات مردمی در این موضوع بسیار کمک کرد و مانع از بسیاری اتفاقات شد، اطلاعات مردم موثر و نیازمند است.
خطیب جمعه رفسنجان به بیایات رهبر فرزانه انقلاب در جمع فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به فرمایش ایشان ایران کاهش تعهدات هسته ای خود را با جدیت ادامه خواهد داد که امیدواریم اعلام آمادگی سازمان انرژی هسته ای واقعی باشد، ظاهری و سوری نباشد.
وی افزود: خوب است مسئولین به ملت خدمت کنند نه به غربی ها و سرمایه های کشور که طی این چند سال بر باد رفت را در این باقی مانده فرصت خدمت، بتوانند جبران کنند.
رمضانی پور خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر با اجحاف در حق مردم سختی های فراوان در بحث معیشت وارد شد، خوب است مسئولین دست از سر دشمن بردارند ، با کشورهای اروپایی ارتباط داشته باشید اما اینقدر وقت ملت بزرگ را نگیرید و گره ها را باز کنید، این خواسته آحاد مردم است.
وی خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر انقلاب سپاه از پرافتخارترین مجموعه های کشور است و مجموعه کارهای سپاه در عرصه های مختلف با هیچ سازمانی قابل مقایسه نیست.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: عملیات نصر من الله نیروهای مردمی و انصار الله یمن نشان از مقاومت یمن و صبر و استقامت مردم است این عملیات پیام های خوبی دارد که کودن های عربی آن را نمی فهمند، تغییر معادله جنگ در یمن بر اثر مقاومت شکل گرفت.
حجت الاسلام رمضانی در بخش پایانی سخنان ضمن تشکر از مدیر عامل صنایع ملی مس ایران اظهار داشت: خواسته به حق مردم شریف رفسنجان این است که اشتغال مس را از این شهرستان و شهرستان های تابعه مس انتخاب کنید و لاغیر.
وی افزود: این جوی که برخی نمایندگان و فرمانداران ایجاد کردند، پاسخ دهند که شما زمانی که می خواهید در سیرجان نیرو جذب کنید آیا به ما خبر می دهید و آیا اجازه می دهید حتی یک رفسنجانی ثبت گل گهر شود ؟

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان