امام جمعه رفسنجان:

اقتدار امروز نظام از ناحیه دفاع مقدس است

  • شناسه خبر: 167077
اقتدار امروز نظام از ناحیه دفاع مقدس است

امام جمعه رفسنجان گفت: عظمت و اقتدار به وجود آمده با گذشت چهار دهه از انقلاب از ناحیه دفاع مقدس است، آن روز ما حتی سیم خاردار نداشتیم ولی امروز موشکی ساخته ایم که هیچ موشکی نمی تواند با ما مقابله کند.

خانه » سیاسی » اقتدار امروز نظام از ناحیه دفاع مقدس است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: همانطور که رزمندگان دوران دفاع مقدس پیروز میدان شدند، ما هم باید با صبر و استقامت بتوانیم در جنگ اقتصادی پیروز میدان باشیم.
وی بیان داشت: در جنگ تحمیلی کاری که دشمن با ما کرد این بود که جنگ احزاب را راه انداختند تا انقلاب ما را نابود کنند ولی نتوانستند، امروز هم حفظ انقلاب اسلامی که به وسعت یک دنیا در میدان های مختلف مقاومت می کند، هزینه های دارد ‌.
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: ما نسبت به دیگر کشورها هزینه های زیادی ندادیم این مردم در سال های نخست، انقلاب را یاری کردند و توانستند این انقلاب را که دستاورد مهمی بود، حفظ کنند.
وی افزود: عظمت و اقتدار به وجود آمده با گذشت چهار دهه از انقلاب از ناحیه دفاع مقدس است، آن روز ما حتی سیم خاردار نداشتیم ولی امروز موشکی ساخته ایم که هیچ موشکی نمی تواند با ما مقابله کند.
حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب زیاد است گفت: مدیر یک دستگاه باید تمام وقت در خدمت مردم باشد تا کارها با نظارت بیشتری انجام گیرد و آلودگی و فساد در دستگاه ها به وجود نیاید و اگر فساد رخنه کرد اصلاح شود، هدف پیشگیری است نه مچ گیری.
امام جمعه رفسنجان یکی از عامل های مهم اقتدار انقلاب را پیروی از ولایت فقیه دانست و خاطر نشان کرد: طبق فرمایش امام صادق (ع) هرکس از رهبری تبعیت نکند از مشرکین است و جمهوری اسلامی تنها کشوری است که پیام اهل بیت (ع) را شعار می دهد و عدالت را فریاد می زند، اگر از رهبری اطاعت محض داشته باشیم کشور گلستان می شود در غیر اینصورت ولو اینکه فرد نماز و روزه، خمس و زکات بدهد در شمار مشرکین است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سمیه

    آره خیلی خوبه موشکی که ساختین و اول بزنید به اختلاص گرای این نظام که دشمنای واقعی اسلام و احکام اسلامی و جاسوس دشمن اصلی هستند. با این موشک اول کانادا رو بزنید که همه ی دزدهای این نظام مقدس اونجا جمع شدن با سرمایه های این کشور که با خون هزاران شهید غسل داده شده و این نامردمان آبروی شهید و مارو بردند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان