کارگرانی که صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشتند؛

پنج ماه حقوق معوقه، کارگران اداره گاز رفسنجان را به مقابل فرمانداری کشاند + جوابیه پیمانکار

  • شناسه خبر: 167073
پنج ماه حقوق معوقه، کارگران اداره گاز رفسنجان را به مقابل فرمانداری کشاند + جوابیه پیمانکار

جمعی از کارگران اداره گاز رفسنجان در اعتراض به پنج ماه حقوق معوقه خود، در مقابل فرمانداری تجمع کردند.

خانه » اجتماعی » پنج ماه حقوق معوقه، کارگران اداره گاز رفسنجان را به مقابل فرمانداری کشاند + جوابیه پیمانکار

به گزارش خانه خشتی، صبح امروز جمعی از کارگران اداره گاز رفسنجان در اعتراض به پنج ماه حقوق معوقه خود، در مقابل فرمانداری تجمع کردند.
این کارگران که مسئولیت کنتور خوانی و وصول مطالبات اداره گاز را بر عهده دارند، به نحوه عملکرد پیمانکار اداره معترض بودند.
نماینده معترضین در گفتگو با خبرنگار ما اینطور گفت: الان چهار سال است که همین مشکل را داریم، هیچ وقت متوجه نشدیم حقوق و مزایای ما چیست، متاسفانه به هرجا مراجعه کردیم پاسخی نگرفتیم.
وی افزود: چندین مرتبه با اداره گاز جلسه و مکاتبه داشتیم اما هیچ اتفاقی نیافتاده است، حتی به اداره کار هم مراجعه کردیم اما دستمان به جایی نرسید.
این جوان معترض گفت: اهل شورش و جنجال نیستیم با پیمانکاران زیادی کار کردیم، تمامی پیمانکاران قبلی عملکرد خوبی داشتند و راضی بودیم اما از پیمانکار فعلی هیچ وقت نتوانستیم حقمان را بگیریم.

مقرر شد نمایندگان این کارگران فردا با حضور در فرمانداری با فرماندار دیدار داشته باشند.

خوب است در این آشفته بازار اقتصادی، مسئولین بیشتر به فکر سفره های کارگرانی باشند که به اندک حقوق خود راضی هستند تا جلوی خانواده شرمنده نباشند.

فاطمه محمدی مدیر شرکت کار و کوشش و پیمانکار اداره گاز رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی در این خصوص بیان داشت: حقوق کارگران این مجموعه تا پایان ۳۱ تیرماه ۹۸ پرداخت شده است، اگر وقفه ای افتاده به دلیل مشخص نشدن پیمانکار بوده است و از تاریخ مذکور تا مهرماه طی دو مرحله علی الحساب به کارگران مبلغی پرداخت شده است.

وی افزود: طبق روال سال های گذشته حقوق نیروها بعد از ابلاغ به کار و‌ تاییدیه کار کرد از طرف شرکت گاز به نیروها پرداخت میشود.

محمدی گفت: بنده دارای چهار پیمان در کل استان هستم و مبلغ ۲۲ میلیارد تومان با کل استان قرار داد بسته شده است، با نارضایتی مردم و گلایه ها از شرکت گاز به دلیل کم کاری نیروها و بی تجربگی رئیس مشترکین و رئیس ناحیه رفسنجان ، طبق دستورالعمل جدید تمام مدیریت مجموعه بر عهده پیمانکار است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تجمع کارگران اداره گاز رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان