امام جمعه رفسنجان:

واردات بی رویه تیشه بر ریشه تولید داخل می زند

  • شناسه خبر: 167061
واردات بی رویه تیشه بر ریشه تولید داخل می زند

امام جمعه رفسنجان گفت: واردات بی رویه تیشه بر ریشه تولید داخل می زند، رونق تولید داخل، افزایش ارزش پول ملی، کاهش تورم و افزایش قدرت خرید مردم را به دنبال دارد.

خانه » سیاسی » واردات بی رویه تیشه بر ریشه تولید داخل می زند

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین و ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و آغاز ماه صفر، اظهار داشت: موکب خاتم الانبیاء رفسنجان هرساله در ایام اربعین خوش می درخشد و با دهها هزار پرس غذا با احترام و اکرام از زوار پذیرایی می کند.

وی افزود: موکب خیمه گاه نیز متصدی اسکان زوار در کربلاست، اقدام شایسته ای است و حتی می توان در کربلا حسینیه ای به نام رفسنجان احداث کرد تا افراد بی بضاعت از آن بهره ببرند.

رمضانی پور در ادامه به پیام رهبر فرزانه انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: آمدن عنوان شهید در کنار اسامی شهدای گرانقدر مورد تاکید رهبری است و نبایستی حذف شود.

وی خاطر نشان کرد: از همه شما مردم مومن و انقلابی خاصتا جوانان برومند که اجازه ندادید تنها خانواده های معظم شهدا در خصوص حذف عنوان شهید، اعتراض کنند،تشکر می کنم، هوشیاری شما به نفع انقلاب و کشور است و ما را به غفلت نخواهد برد.

رمضانی پور گفت: از شهردار محترم و شورای شهر و همه مسئولین شهرمان که اهتمام جدی نسبت به شهدا دارند و اقدامات خاص انجام دادند تشکر می کنیم.

وی تصریح کرد: ممکن است یک آدمی غیر از شهرداری که غرض و مرضی داشته و می خواهد نهادی را بدنام کند، اقدام به پاک کردن نام شهدا در سطح شهر می کند و این موضوع در شورای فرهنگ عمومی تاکید شده است که دنبال این قضیه باشیم تا این افراد شناسایی شوند.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه به فرمایشان رهبر فرزانه انقلاب در جمع اعضای خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر حکیم لازمه ی استمرار و پیشرفت کشور توکل بر خدا، ایستادگی و مقاومت، امید به آینده، اعتماد به جوانان، وحدت آحاد مردم، حمایت واقعی از تولید و تولیدات داخلی و قطع امید کامل از بیگانگان است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث مبارزه با فساد پیشگیری مقدم بر درمان است، شما مردم هم کمک کنید اگر خطایی می بینید تذکر دهید.

رمضانی پور گفت: واردات بی رویه تیشه بر ریشه تولید داخل می زند، رونق تولید داخل، افزایش ارزش پول ملی، کاهش تورم و افزایش قدرت خرید مردم را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل قابل تقدیر و مطابق با سیاست های کلان نظام به ویژه درباره نهضت های مقاومت و فلسطین بود که قاطعانه صحبت کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان