خبر رفسنجان در هفته ای که گذشت/ عکس

  • شناسه خبر: 166873
خبر رفسنجان در هفته ای که گذشت/ عکس

خلاصه ای از اخبار رفسنجان در ۲۴ شهریور الی ۳۰ شهریور ماه ۹۸ در پایگاه خبری خانه خشتی

خانه » رفسنجان » خبر رفسنجان در هفته ای که گذشت/ عکس

در گزارش زیر به خلاصه ای از خبر رفسنجان در ۲۳ شهریورماه الی ۲۹ شهریور ۹۸ درپایگاه خبری خانه خشتی  منتشر شده است، می پردازیم:

 

پیروزی شیرین فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان در خانه

یکی از خبر رفسنجان برد شیرین فوتسال بود.

فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان در خانه بر حریف خود خراسان رضوی، پیروز شد.

 

حزب در کشور دارای پروانه فعالیت رسمی است/ شورای نگهبان خارج از چارچوب قانون، اقدامی را انجام نمی دهد

حمید ملانوری مدیر کل امور سیاسی کشورگفت: شورای نگهبان بر اساس قانون ورود می کند و در خارج از چارچوب، اقدامی را انجام نمی دهد، انتظار هم همین است تا در چهارچوب قانون با این رویکرد بهترین افراد وارد عرصه انتخابات شوند.

 

تولید سالانه ۱۰ میلیون مترمربع کاشی در مجموعه تولیدی کاشی فخار رفسنجان

 

خبر رفسنجان

 

سید رضا حسینی نژاد مدیر عامل گروه تولیدی کاشی فخار رفسنجان عصر روزیکشنبه  در حاشیه ی بازدید فرماندار و نماینده محترم شهرستان از گروه کارخانجات، اظهار داشت: کارخانه کاشی فخار رفسنجان به مدت پنج سال متوالی بعنوان صادر کننده نمونه استانی معرفی شد که بیش از ۴۰ درصد از محصولات خود را صادر می نماید و همچنین به عنوان کارآفرینان برتر استانی که بیش از ۸۰۰ نفر نیروی انسانی را مشغول به کار نموده است، مطرح است.

 

 

گرمای بی سابقه در رفسنجان، پیش بینی های برداشت پسته را بهم زد

 

حسین رضایی مدیرجهاد کشاورزی رفسنجان روز یکشنبه در نشست خبری اداره جهاد کشاورزی گفت: گرمای بی سابقه تیر و مرداد ماه امسال موجب ۳۰ درصد خسارت و پوکی پسته شد و باید تجدید نظری در تخمین میزان تولید پسته در کشور صورت گیرد.

وی افزود: باغداران با توجه به اینکه سال آینده سال پسته شهرستان است، مراقبتهای آبیاری و تغذیه را به به خوبی انجام دهند.

 

آغاز سومین سال فعالیت موسسه مشاوره شغلی و کاریابی مهارت باعث خبر رفسنجان شد

موسسه مشاوره شغلی و کاریابی مهارت روز شنبه در رفسنجان با مدیریت مژده سرچشمه پور، سومین سال فعالیت خود را آغاز کرد.

 

مراقب باشیم ندانسته در مسیر دشمن حرکت نکنیم/ بهترین گزینه برای معرفی دفاع مقدس، شهداست

 

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های هفته ی دفاع مقدس که عصر روز یکشنبه در فرمانداری برگزار شد گفت: امسال با توجه به انتخابات پیش رو باید مراقب باشیم تا ندانسته در مسیری حرکت نکنیم تا به دشمن برای رسیدن به اهدافش کمک کنیم.

 

 

شورای جهادی در رفسنجان راه اندازی می شود

سرهنگ علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه رفسنجان در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های هفته ی دفاع مقدس که روز یکشنبه در فرمانداری برگزار شد، از راه اندازی شورای جهادی در رفسنجان و آغاز بکار این شورا از هفته ی دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این راستا با بهزیستی و کمیته امداد تفاهم نامه هایی منعقد گردید و کار ساخت منازل تعدادی از معلولین تحت پوشش این سازمان ها، از هفته ی دفاع مقدس آغاز می شود.

 

 

رسالت دانشگاه همان رسالت ملت ایران است/ ملت ایران خود را مخاطب رسالت جهانی سیدالشهدا(ع) قرار داد

 

حجت الاسلام امان الله علیمرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان صبح روز دوشنبه در نشست خبری دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: رسالت دانشگاه همان رسالت ملت ایران است، ملت یک رسالت الهی بر عهده خود می بیند، رسالتی که از حضرت سید الشهدا اخذ کرده است.

وی افزود: برگزاری یادواره های شهدا در دانشگاه همچنان ادامه خواهد داشت.

 

 

کشف چهار هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق باعث خبر رفسنجان شد

 

سرهنگ محمد مهدی کریمی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف چهار هزار چهارصد لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه فرآورده های نفتی توسط ماموران این فرماندهی در هفته گذشته خبرداد و گفت: سوخت قاچاق تحویل شرکت نفت و متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

 

۲۲۳ حلقه چاه غیرمجاز در رفسنجان پلمپ شد

علی احمدی پور مدیر منابع آب منطقه ای رفسنجان در جلسه حفاظت از منابع آب شهرستان رفسنجان گفت: از سال ۹۳ تا کنون ۲۲۳ حلقه چاه غیرمجاز پلمپ شد، از این تعداد ۶۷ حلقه چاه در مناطق کوهستانی و مابقی در دشت رفسنجان هستند.

 

پروژه شهیدزدایی در رفسنجان کلید خورد/ حذف نام شهید از میدان سردار شهید امینی

به دنبال آغاز پروژه ی شهید زدایی و حذف نام شهدا در تابلو های معابر و خیابان ها توسط شورای شهر و شهرداری در شهرهای مختلف کشور، این بار شاهد حذف نام شهید از میدان سردار شهید امینی رفسنجان هستیم.

 

 

همایش ملی بررسی اندیشه های تفسیری آیت الله جوادی آملی در رفسنجان برگزار می شود

 

ابوالفضل خراسانی معاون فرهنگی دفتر آیت الله جوادی آملی و بنیاد بین‌المللی علوم اسلامی در نشست خبری مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) از برگزاری اولین همایش ملی اندیشه های تفسیری آیت الله جوادی آملی در رفسنجان خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت سالروز میلاد باسعادت امام حسن عسکری (ع) و با حضور شخصیت های برجسته حوزوی کشور در محل تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) برگزار می شود و هدف اصلی آن معرفی شخصیت و آثار ایشان است.

 

 

محمد کاظم کاظمی پیاده آمد و پیاده رفت

 

به مناسبت گرامیداشت روز شعر و ادب پارسی رفسنجان میزبان محمد کاظم کاظمی شاعر و پژوهشگر افغانی بود که چهارشنبه شب در فرهنگسرای ترنج رفسنجان برگزار شد.

 

 

پیشتازی در میدان انقلاب با هدف کسب رضای خدا و ولایت پذیری، شاخص های مهم انقلابی گری است

سرهنگ علی اکبر شاهرخی فرمانده ناحیه سپاه رفسنجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گفت: پیشتازی در میدان انقلاب با هدف کسب رضای خدا و ولایت پذیری بی چون و چرا دو مورد از شانزده شاخص مهم انقلابی گری مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با بیان اینکه ولایت پذیری در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی باعث اوج کشور و نقطه بازدارندگی است گفت: امروز دشمن به این نکته پی برده که علمدار این انقلاب کسی جز ولایت نیست و هجمه های مختلفی علیه ایشان در جریان است.

 

 

واکنش امام جمعه رفسنجان به حذف عنوان شهید از برخی میادین و خیابان های این شهر

 

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان سخنان خود را با تذکر جدی در خصوص حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای میادین و خیابان های شهر رفسنجان آغاز کرد و اظهار داشت: شهردار محترم تلاش خود را می کنند تا شهر را آباد و فضاهای خوبی ایجاد کنند، اما معلوم می شود یک شخصی که اعتقادی به شهید ندارد در شهرداری رفسنجان وجود دارد و آن فرد را باید از سرکار برداشت.

رمضانی پور گفت: خدمت آقای شهردار که حقا برای مردم زحمت می کشد عرض می کنم، بچه های حزب اللهی شهر نمی خواهند دخالت در امر شهرداری شود، یک تحقیق میدانی صورن گیرد و این دغدغه در شهر مرتفع شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اخبار رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان