فرمانده سپاه رفسنجان خبر داد؛

شورای جهادی در رفسنجان راه اندازی می شود

  • شناسه خبر: 166829
شورای جهادی در رفسنجان راه اندازی می شود

فرمانده سپاه رفسنجان از راه اندازی شورای جهادی در رفسنجان و آغاز بکار این شورا از هفته ی دفاع مقدس خبر داد.

خانه » اقتصادی » شورای جهادی در رفسنجان راه اندازی می شود

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ علی اکبر شاهرخی در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های هفته ی دفاع مقدس که روز گذشته در فرمانداری برگزار شد در تشریح این خبر اظهار داشت: با تاسی از روحیه جهادی شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس، شورای جهادی شهرستان رفسنجان با حضور گروه های جهادی در جهت خدمات رسانی به مجموعه های مختلف و کاهش دغدغه های محرومین راه اندازی می شود.

وی افزود: در این راستا با بهزیستی و کمیته امداد تفاهم نامه هایی منعقد گردید و کار ساخت منازل تعدادی از معلولین تحت پوشش این سازمان ها، از هفته ی دفاع مقدس آغاز می شود.

سرهنگ شاهرخی در ادامه به ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای هفته ی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اعزام روایان دفاع مقدس به مدارس، فضاسازی در سطح پایگاههای مقاومت و بسیج ادارات، دیدار با خانواده های معظم شهدا، ویزیت رایگان و تجلیل از ۲ هزار و ۵۰۰ ایثارگر شهرستان رفسنجان از جمله این برنامه است.

وی خاطر نشان کرد: یادواره شهدای شهرستان رفسنجان با محوریت شهدای بسیج و در راستای کنگره سراسری ۹۹ هزار شهید بسیجی، همزمان با هفته ی دفاع مقدس برگزار می شود.

فرمانده سپاه رفسنجان یادآور شد: با توجه به تقارن هفته ی دفاع مقدس و محرم و نزدیک شدن به مراسم باشکوه پیاده روی  اربعین حسینی، شاهد حضور گروه های اتباع پاکستانی در شهرستان هستیم که در دو مکان کبوترخان و احمد آباد رئفه رضوی توقف خواهند داشت و بایستی تدابیر لازم برای پذیرایی از ایشان اندیشیده شود.

سرهنگ شاهرخی همچنین از آغاز به کار طرح ساماندهی گلزار شهدای دو روستای شریف آباد و حسین آباد با اختصاص هزینه ی ۲۶ میلیون تومان خبر داد.

ایمان محمد آبادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان نیز در این جلسه از برگزاری شب شعر و نشست ادبیات داستانی با حضور احمد یوسف زاده نوسنده کتاب آن بیست و سه نفر در هفته دفاع مقدس در رفسنجان خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، هفت شب نمایشنامه خوانی دفاع مقدس با همکاری روابط عمومی مس سرچشمه و شهرداری، اجرای تئاتر دفاع مقدس و دو اکران اختصاصی فیلم آن بیست و سه نفر با حضور مهدی جعفری کارگردان این فیلم از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در رفسنجان خواهد بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان