آغاز سومین سال فعالیت موسسه مشاوره شغلی و کاریابی مهارت در رفسنجان/ عکس

  • شناسه خبر: 166809
آغاز سومین سال فعالیت موسسه مشاوره شغلی و کاریابی مهارت در رفسنجان/ عکس

موسسه مشاوره شغلی و کاریابی مهارت در رفسنجان با مدیریت مژده سرچشمه پور، سومین سال فعالیت خود را آغاز کرد.

خانه » اقتصادی » آغاز سومین سال فعالیت موسسه مشاوره شغلی و کاریابی مهارت در رفسنجان/ عکس

به گزارش خانه خشتی، مراسم افتتاحیه مکان جدید موسسه مشاور شغلی و کاریابی مهارت رفسنجان و آغاز سومین سال فعالیت این مرکز روز گذشته با حضور حمید ملانوری مدیر کل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، امام جمعه، فرماندار و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

مژده سرچشمه پور مدیر این موسسه در این مراسم اظهار داشت: سه هزار و ۲۰ فرصت شغلی در موسسه مشاوره شغلی و کاریابی مهارت ایجاد شده و از این تعداد هزار و ۱۵ نفر به کار گمارده شدند.

وی افزود: تاکنون ۲ هزار و ۸۸۱ معرفی نامه صادر شده که ۴۲۶ معرفی نامه مربوط به مس سرچشمه است و ۱۵۰ نفر به کار گمارده قطعی هستند ۱۹۴ معرفی در مراحل آزمون هستند و ۸۲ نفر پذیرش نشدند.

سرچشمه پور خاطر نشان کرد: افراد بازنگری و شرایط سنجیده می شود و با تاییدیه اداره کار افراد به مس سرچشمه معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: این موفقیت با همکاری تمامی مسئولین شهرستان محقق شده است که همیشه همپای موسسه بودند، هزار به کار گمارده شده یعنی هزار خانواده از بحث اقتصاد نجات یافتند.

مهدیه زاهدی نماینده اداره کار نیز در این مراسم از راه اندازی دو مرکز کاریابی در رفسنجان خبر داد و گفت: از سال ۸۳ وزارت کار تصمیم گرفت تا بحث اشتغال به کاریابی های غیر دولتی واگذار شود و تاکنون چهار کاریابی در رفسنجان راه اندازی شدند که به دلیل مشکلات مالی و رکود تعطیل شدند.

وی افزود: از سال گذشته و پیرو پیگیری های مسئولین شهرستان و فعالیت مستمر مرکز کاریابی مهارت، شرکت مس نیز به جمع شرکت های موسسه آمد.

حجت الاسلام رمضانی امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم با تحسین فعالیت موسسه کاریابی مهارت در مدت سه ساله در زمینه اشتغال اظهار داشت: اوایل سال جدید آقای دکتر دهقان معاون اقتصادی استانداری وعده دادند که کارهای سرمایه گذاری ظرف یک هفته انجام شود ولی متاسفانه عمل نمی شود و پروسه ی مجوز دادن بسیار سخت شده است.
وی خاطر نشان کرد: کاری باید در این زمینه صورت گیرد و دولت برای مجوزها فکری بردارند.

رمضانی پور بیان داشت: ایجاد حتی یک شغل دغدغه ی همه ی ماست، موسسه کاریابی مهارت فرصت مناسبی است که ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: یک خطر بایستی تبیین شود که شغل فقط سرچشمه نیست، فرصت‌های شغلی زیادی در داخل شهر و در بخش های منطقه ویژه اقتصادی و شهرک های صنعتی وجود دارد و بایستی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: می شود جزیره ای عمل کرد و وضعیت اشتغال شهرستان را سروسامان داد، خوب است از ظرفیت مس و دیگر ظرفیتهای شهرستان استفاده کنیم تا کمتر خجالت خانواده ها را داشته باشیم.

لازم به ذکر است موسسه مشاور شغلی و کاریابی مهارت به محل خیابان امام(ره)، جنب نمایشگاه ماشین افشار(مقابل عمارت حاج باقری) تغییر مکان داده است.

برچسب ها:
کاریابی موسسه مشاور شغلی و کاریابی مهارت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان