مدیر عامل گروه تولیدی کاشی فخار رفسنجان مطرح کرد؛

تولید سالانه ۱۰ میلیون مترمربع کاشی در مجموعه تولیدی کاشی فخار رفسنجان/ تصاویر

  • شناسه خبر: 166796
تولید سالانه ۱۰ میلیون مترمربع کاشی در مجموعه تولیدی کاشی فخار رفسنجان/ تصاویر

سید رضا حسینی نژاد مدیر عامل گروه تولیدی کاشی فخار رفسنجان عصر امروز در حاشیه ی بازدید فرماندار ویژه و نماینده محترم شهرستان از گروه کارخانجات ، در گفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت: گروه تولیدی فخار سالانه بیش از ۱۰ میلیون متر مربع انواع کاشی ، سرامیک پرسلانی و قطعات دکوری و […]

خانه » اقتصادی » تولید سالانه ۱۰ میلیون مترمربع کاشی در مجموعه تولیدی کاشی فخار رفسنجان/ تصاویر

سید رضا حسینی نژاد مدیر عامل گروه تولیدی کاشی فخار رفسنجان عصر امروز در حاشیه ی بازدید فرماندار ویژه و نماینده محترم شهرستان از گروه کارخانجات ، در گفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت: گروه تولیدی فخار سالانه بیش از ۱۰ میلیون متر مربع انواع کاشی ، سرامیک پرسلانی و قطعات دکوری و تزئینی از کوچکترین سایز ۱۰ در ۲۰ سانتیمتر تا بزرگترین سایز ۱۲۰ در ۶۰ سانتیمتر، تولید دارد.

وی افزود: این مجموعه به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های کاشی دیوار در سایزهای ۴۰ در ۱۲۰، ۱۰ در ۲۰ و ۱۵ در ۱۵ سانتیمتر در ایران است.

حسینی نژاد خاطر نشان کرد: شرکت رنگ و لعاب لوتوس، یکی دیگر از زیر مجموعه های گروه تولیدی فخار است که در زمینه تولید انواع لعاب و فریت است و لعاب برخی از شرکتهای مطرح کشور از جمله کاشی سینا، کاشی الوند، کاشی پارس و … را تامین می کند.

وی تصریح کرد: کارخانه کاشی فخار رفسنجان به مدت پنج سال متوالی بعنوان صادر کننده نمونه استانی معرفی شد که بیش از ۴۰ درصد از محصولات خود را صادر می نماید.

مدیرعامل گروه کاشی فخار رفسنجان گفت: مجموع کارخانجات این گروه به عنوان کارآفرینان برتر استانی که بیش از ۸۰۰ نفر نیروی انسانی را مشغول به کار نموده است، مطرح است.

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
کارخانه کاشی فخار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان