امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

اجازه ندهید عملکرد بد مدیریت به جامعه ، تولید و صنعت سرایت کند

  • شناسه خبر: 166704
اجازه ندهید عملکرد بد مدیریت به جامعه ، تولید و صنعت سرایت کند

امام جمعه رفسنجان گفت: باید جلوی واسطه ها گرفته شود نگذاریم سود رایگان به جیب دلال ها برود و صنعتگر و کشاورز نتواند حقوق کارگران خود را بدهند اجازه ندهید عملکرد بد مدیریت به جامعه ، تولید و صعنت سرایت کند.

خانه » آخرین اخبار » اجازه ندهید عملکرد بد مدیریت به جامعه ، تولید و صنعت سرایت کند

به گزاش خانه خشتی؛ حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و اصلاح ذات البین و تشکر از حضور پرشور جوانان ،مبلغین ، روحانیون و مداحان که برای عزاداری امام حسین (ع) سنگ تمام گذاشتند اظهار داشت: با مدیریت نیروی انتظامی ناامنی در مجالس عزاداری ماه محرم نداشتیم ،هر کجا مقدور است جلسات عزاداری امام حسین را ادامه دهیم قطعا برکات الهی در آن وجود دارد.

وی بیان داشت: از تدابیر هوشمندانه امام (ره)  از ابتدای انقلاب اسلامی این بود که دستور دادند نیروی سه گاه سپاه پاسداران که  نهادی جوشیده از بطن انقلاب است تشکیل شود.

امام جمعه رفسنجان افزود: تشکل چند میلیونی سپاه، اقتدار بزرگی در کنار ارتش و نیروی انتظامی برای نظام است و نوعی اقتدار بزرگ بر کشور ما حاکم شده است که دشمنان چشم دیدن آن را ندارند.

رضمانی پور با بیان اینکه باید بر سپاه و ملت خود ببالیم و قدر دان باشیم گفت: گفتمان مقاومت با اتکاء برارزشهای اسلامی و الهام گرفته از فرهنگ عاشورایی در عرصه های میدانی با ایثارگری های مدافعان حرم و با تاسی از نهضت حسینی در قالب های مختلف در کشورهای متعدد مانند مقاومت لبنان ، حماس ، سوریه، فاطمیون و زینبیون و …سایر گروه های که جهادی هستند به وجود آمده است.

وی افزود :اسرائیل ها و آمریکایی ها از گفتمان مقاومت ناراحت هستند و از این موضوع می ترسند، بایستی هم بترسند و خواب از سرشان برود، بایستی لانه موش برای خودشان درست کنند تا خودشان را مخفی کنند چراکه آنها به آخرت اعتقاد ندارند.

امام جمعه رفسنجان بر تقویت اقتدار نظام تاکید کرد وگفت: درگام دوم تعهدات برجامی، فرصت دوباره ای به غربی ها داده شد ،اگر دولت همان اول پاسخ بدعهدی های غربیها را داده بود به نفع ما بود برای اینکه از آنها هیچ دستاوری نداشتیم، چراکه برخی که خیرخواه این دولت بودند هر چقدر هم در خصوص برجام تذکر دادند ،دولتمردان ما گوشی برای شنیدن نصیحت و خیرخواهی نداشتند.

وی خاطرنشان کرد:دولت از آمارهای دروغ و غلط پرهیز کند اینکه در تلویزیون می گویند کاهش تورم داشتیم در صورتیکه مردم در سر سفره و حساب حقوقی خود تورم را می بینید و رنج می برند و این بی اعتمادی را در جامعه به وجود می آورد اگر چه جوانان ما همیشه امید دارند.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه آمریکایی ها با مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی علیه ما شکست خوردند اذعان داشت:  امیدواریم مسئولین با  دل بریدن از غربیها و با اتکاء بر توانمندیهای داخل کشور اقتصاد مقاومتی را در کشور پیاده کنند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به دلال هایی که با گرفتن ارز ۴۲۰۰ تومان به ملت ایران خیانت می کنند یادآورشد:سود دلالی در بازار بالا رفته و از آن طرف کاهش تولیدات را داریم با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی نامگذاری شده است این موضوع  برعکس شده یعنی تولیدات در حد نیاز کشور وجود دارد ولی واردات هم داریم بایستی بدانیم این وارد کننده ها به چه کسی وابسته هستند ؟ارز۴۲۰۰  تومان می گیرند و به ملت خیانت می کنند و مانع از تولید داخل کشور و باعث ایجاد بیکاری می شوند.

وی بیان داشت: باید جلوی واسطه ها گرفته شود نگذاریم اینهمه  سود  رایگان به جیب دلال ها برود و صنعتگر و کشاورز نتواند حقوق کارگران خود را بدهند و جامعه ما در معیشت خود سختی بکشد،اجازه ندهید عملکرد بد مدیریت به جامعه ، تولید و صعنت سرایت کند از مجلس و دولت می خواهیم در این مسائل اقدام عاجل داشته باشند.

خطیب نمازجمعه رفسنجان تصریح کرد: دشمنان به خاطر هوشمندی ملت ایران  نتوانستند راهبردی در منطقه داشته باشند از جمله صورت نگرفتن معامله قرن در فلسطین،شکست آمریکا در مذاکره با طالبان و همچنین ناکام ماندن آنها در نفوذ فرهنگی در منطقه عراق ،سخنرانی جانانه سید حسن نصرالله و حمایت از ایران از جمله مسائل فرا منطقه ای هستند که حاکی از اقتدار و مقاومت ملت های اسلامی است.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان خطبه های نمازجمعه رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان