اخبار رفسنجان در هفته ای که گذشت/ عکس

  • شناسه خبر: 166698
اخبار رفسنجان در هفته ای که گذشت/ عکس

خلاصه ای از اخبار رفسنجان در ۱۶ شهریورماه الی ۲۲ شهریور ۹۸ در پایگاه خبری خانه خشتی

خانه » رفسنجان » اخبار رفسنجان در هفته ای که گذشت/ عکس

در گزارش زیر به خلاصه ای از اخبار رفسنجان در ۱۶ شهریورماه الی ۲۲ شهریور ۹۸ در پایگاه خبری خانه خشتی منتشر شده است، می پردازیم:

کشف کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال از اخبار رفسنجان

از اولین اخبار رفسنجان در هفته ای که گذشت:

سرهنگ محمد مهدی کریمی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۸میلیارد ریال در طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح شهرستان به یکدستگاه خودروی اتوبوس پاکستانی مشکوک که خودرو را متوقف کردند.

پدر شهیدان کدخدایی در رفسنجان تشییع و خاکسپاری شد


از دیگر اخبار رفسنجان

پیکر حاج محمود کدخدایی، پدر بزرگوار شهیدان کدخدایی صبح یکشنبه با حضور باشکوه مردم شهیدپرور بخش نوق رفسنجان و مسئولین شهرستان در شهر صفائیه تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی درمعراج شهدای رفسنجان


مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در حسینیه ثارالله رفسنجان با حضور مردم عزادار حضرت سید الشهدا (ع) با حضور مردم عزادار و به سخنرانی حجت الاسلام طاها اقا ملایی و مداحی حجت رضایی در حسینیه ثارالله (معراج شهدا) به همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان رفسنجان برگزار شد.

عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در رفسنجان برگزار شد

عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر ایران اسلامی برگزار شد و مردم ولایی رفسنجان نیز در گوشه گوشه ی این شهر پرچم عزای حسینی را در این روز ها بالا بردند.

 

کلنگ آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیرساز در رفسنجان بر زمین زده شد

کلنگ احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیرساز صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین در خیابان موقوفه حاج باقری رفسنجان بر زمین زده شد.

به گفته ی علی بهشتی مدیرعامل موسسه مولی متقیان، این آموزشگاه در دو طبقه با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال احداث می شود و تا پایان شهریورماه سال آینده به بهره برداری میرسد.

پنجمین سالروز ثبت ملی آیین جوش زنی ایران در رفسنجان برگزار شد

پنجمین سالروز ثبت آیین ملی جوش زنی در هرمزآباد رفسنجان، روز جمعه با حضور مسئولین کشوری، استانی و محلی و مردم در گلزار شهدای دهستان هرمز آباد برگزار شد.

اجازه ندهید عملکرد بد مدیریت به جامعه ، تولید و صنعت سرایت کند

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به دلال هایی که با گرفتن ارز ۴۲۰۰ تومان به ملت ایران خیانت می کنند بیان کرد: باید جلوی واسطه ها گرفته شود نگذاریم سود رایگان به جیب دلال ها برود و صنعتگر و کشاورز نتواند حقوق کارگران خود را بدهند اجازه ندهید عملکرد بد مدیریت به جامعه ، تولید و صعنت سرایت کند.

 

برچسب ها:
اخبار رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان