کلنگ آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیرساز در رفسنجان بر زمین زده شد/ عکس

  • شناسه خبر: 166686
کلنگ آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیرساز در رفسنجان بر زمین زده شد/ عکس

کلنگ احداث آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیرساز صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین در خیابان موقوفه حاج باقری رفسنجان بر زمین زده شد.

خانه » اجتماعی » کلنگ آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیرساز در رفسنجان بر زمین زده شد/ عکس

به گزارش خانه خشتی، مراسم کلنگ زنی آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیرساز در رفسنجان صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم رفسنجان و جمعی از دیگر مسئولین برگزار شد.

به گفته ی علی بهشتی مدیرعامل موسسه مولی متقیان، این  آموزشگاه در دو طبقه با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و در زمینی به مساحت  ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال احداث می شود و تا پایان شهریورماه سال آینده به بهره برداری میرسد.

حسین تقوی رئیس آموزش و پرورش رفسنجان در مراسم کلینگ زنی آموزشگاه ۱۲ کلاسه خیرساز از راه اندازی دانشگاه فرهنگیان رفسنجان از مهرماه امسال خبر داد و بیان داشت: این دانشگاه با ظرفیت ۱۰۰ نفر در شهر رفسنجان کار خود را آغاز می کند؛ دانش آموزان مستعد به سمت دانشگاه فرهنگیان می آیند و این نقطه قوتی است به شرطی که دانشگاه فرهنگیان این توان را داشته باشد که نیروهای متخصص و متعهد تربیت نماید.

وی تصریح کرد: سرمایه امروز فکر، اندیشه و نیروی انسانی است، اگر این سرمایه نباشد هر گونه توسعه ای بی معنا است، متاسفانه آموزش و پرورش که مرکز پرورش اندیشه قبل از آموزش عالی، تولید علم و پرورش استعدادهاست، مورد کم لطفی قرار گرفته است، البته سند تحول بنیادین همه این موارد را مد نظر قرار داده است و امیدواریم اجرای شود.

تقوی با بیان اینکه در رفسنجان بزرگترین مشکلات را در حوزه آموزش و پرورش داریم افزود: اگر در بحث آموزش و پرورش رتبه اول را نداریم، رتبه ی خوبی هم در خصوص اماکن آموزشی نداریم، مدارس فرسوده و قدیمی هستند اگر همت خیرین نبود روز به روز مشکلات ما بیشتر می شد .

وی عنوان داشت: کلاس های ما به مرز ۴۵ نفر رسیده اند که با کمبود کلاس روبرو شده ایم که این امر بر روی بازدهی تحصیلی دانش آموزان تاثیر دارد.

تقوی خاطرنشان کرد: با بازنشسته شدن نیروهای آموزش و پرورش با کمبود نیروی انسانی روبرو هستیم و  تنها راه جایگزین کردن آن فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان است، امیدواریم ظرفیت این دانشگاه افزایش یابد که در غیر اینصورت با بحران کمبود نیرو روبرو می شویم.

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان مورد تاکید مقام رهبری قرار گرفته است گفت: مشکل ما این است که از قبل پیش بینی آینده را نمی کنیم، با همت نماینده شهرستان مجوز دانشگاه فرهنگیان برای رفسنجان اخذ شد که رتبه های خوب کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شود.

 

 

 

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان آموزشگاه 12 کلاسه خیرساز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان