اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان شهرستان رفسنجان + نتایج

  • شناسه خبر: 166179
اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان شهرستان رفسنجان + نتایج

اختتامیه ششمین دوره از مسابقات بزرگ حفظ قرآن ویژه دانش آموزان با حضور مسئولین در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان شهرستان رفسنجان + نتایج

به گزارش خانه خشتی، عصر امروز اختتامیه ششمین دوره از مسابقات بزرگ حفظ قران ویژه دانش آموزان با حضور مسئولین در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

محمدرضا رجب پور مسئول روابط عمومی مس سرچشمه ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم اظهار داشت: مسابقات قرانی با حضور دانش آموزان به ایستگاه ششم رسید که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: تعداد کل شرکت کنندگان ۶۷۱ نفر بود که از این تعداد ۴۳۱ نفر در حوزه ی رفسنجان، ۸۴ نفر در حوزه ی انار، ۲۱ نفر در حوزه ی سرچشمه، ۸۰ نفر در حوزه ی کشکوییه و ۵۵ نفر در حوزه ی نوق قرار داشتند.

رجب پور خاطر نشان کرد: از تعداد کل شرکت کنندگان در بخش تمام جزء ۳۰۶ نفر به طور کلی به مرحله قرعه کشی راه یافتند که ۲۱۴ نفر از حوزه ی رفسنجان، ۳۷ نفر از حوزه ی انار، ۱۰ نفر از حوزه ی سرچشمه، ۲۲ نفر از حوزه ی کشکوییه و ۲۳ نفر از حوزه ی نوق بودند.

وی در پایان عنوان داشت: دو نفر از شرکت کنندگان روشن دل فاطمه حسن حیدری و فاطمه عرب نیز در این مسابقات شرکت کردند.

حسین تقوی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم دانش آموزان در کنار حفظ قران به معانی قران نیز تدبر کنند تا نتیجه آن در رفتارشان نمایان شود.

وی افزود: زمانی که ورورش و آموزش قران باشد به دنبال آن آثارش در زندگی فردی و اجتماعی نمایان میشود و آرامش زندگیمان را فرا میگیرد.

در ادامه حسنی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: پیام عاشورای امام حسین گره خورده ی فرهنگ انتظار و مهدویت است، ندای استنصار سیدالشهدا خیلی ها شنیدند اما چه کسانی به آن عمل کردند .

وی افزود: در این برهه از زمان پاسخ مثبت دادن به ندای امام زمان تکلیف ما است که خانواده ها و فرزندان خود را تشویق به انس با قران کنیم.

حسنی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب و اسلام امروز در مسیر انهدام و از کار انداختن کانون اصلی و تاثیر گذار خانواده برنامه ریزی کرده اند و از پایداری و استقامت ایرانی ها خسته شده اند برای مسلط شدن بر روی خانواده ها دو بال تفکر شهادت و منحرف کردن مجالس امام حسین و بال فرهنگ مهدویت است که این دو را از خانواده ها جدا میکنند وتکلیف ما این است که  خانواده هایمان را با قران مانوس کنیم.

لازم به ذکر است برگزیدگانی که جایزه خود را دریافت نکرده اند می توانند با در دست داشتن کارت ملی خود به ساختمان روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه واقع در شهر مس مراجعه و جایزه خود را دریافت نمایند.
تلفن تماس:۳۴۳۰۵۰۱۲

عکس و خبر: محدثه زمانی

برچسب ها:
اختتامیه مسابقات قران رفسنجان مسابقات قران دانش اموزان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان