پیروزی شیرین مس رفسنجان در خانه / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 166138
پیروزی شیرین مس رفسنجان در خانه / گزارش تصویری

دیدار دو تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و نیروی زمینی تهران از هفته چهارم لیگ دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان با برد شیرین صنعت مس رفسنجان به پایان رسید.

خانه » رفسنجان » پیروزی شیرین مس رفسنجان در خانه / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی؛ دیدار دو تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان و نیروی زمینی تهران از هفته چهارم لیگ دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان که روز گذشته در ورزشگاه شماره دو شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد، با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به پایان رسید.

گل های تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گل اول توسط فرشید پاداش در درقیقه ۵۰  و گل دوم توسط حمید گلزاری بازیکن شماره هشت این تیم در دقیقه ۶۳  و گل سوم توسط مهرداد آوخ در دقیقه ۹۱ به ثمر رسیدند. به این ترتیب مس با شکست نیروی زمینی ۸ امتیازی شد و در رده چهارم لیگ دسته یک کشور قرار گرفت .

نیما علی پور، عیسی پرتو، وحید فارغ ، علیررضا محمودی، محمدرضا پورمحمد ابوذر، مسعو اسدی، جمید گلزاری، محسن آذرباد، مهرداد رضایی، فرشید پاداش و مهداد آوخ یازده نارنجی پوشی بودند که در ترکیب ابتدایی بازی قرار داشتند.

وحدی مهدی خانی، حسین خیری، حسین حجازی، حسین مددی ، آرمان اکوا، امیرحسین وثوقی، عبدلله ابوام، رسول سعیدیان، عارف رستمی، علی حدادی، میلاد سوری یازده بازیکن ابتدایی ترکیب تیم نیروی زمینی تهران بودند .

در پایان این دیدار جواد آشتیانی کمک مربی تیم نیروی زمینی تهران در کنفرانس خبری به حواشی نیمکت مس اشاره کرد و گفت: بازی را مثل بازی های قبل قوی و خوب شروع کردیم اما فشار مربی حریف داور را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد تیم ما ۱۰ نفره شود.
تیم ما تیم بسیار قوی و بی حاشیه است که نه هوادار دارد و سرمایه مالی و به سختی بسته شده است و بازیکنان بااستعدادی دارد اما داوری در لیگ یک به تیم ما ضربه میزند.

حامد بصیری کمک مربی مس رفسنجان نیز در جمع خبرنگاران با تبریک این پیروزی به مردم رفسنجان گفت: با پیروزی تیم مس رفسنجان توانستیم به خوبی تیم نیروی زمینی تهران را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت حریف را بشناسیم و از انها استفاده کرده و با یک بازی کاملا تاکتیکی پیروزی ارزشمندی را تقدیم مردم رفسنجان کنیم.در بحث داوری طبیعی است که کادر فنی ما اعتراض داشته باشند به نحوه سوت داور در یک صحنه و باید داوران باتجربه تری وارد رفسنجان شوند.

خبر و عکس : امیررضا دهشیری

 

برچسب ها:
امیررضا دهشیری صنعت مس رفسنجان لیگ دسته یک کشور نیروی زمینی تهران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان