تا زمانی که مقهور جبهه فرهنگی باشیم می بازیم

  • شناسه خبر: 166079
تا زمانی که مقهور جبهه فرهنگی باشیم می بازیم

استاد و فعال فرهنگی حوزه دانشگاه گفت: تا زمانی که مقهور جبهه فرهنگی باشیم و الگو پذیری کنیم و بگوییم در مقابل این هجمه فرهنگی ایده ای نداریم در این جبهه فرهنگی می بازیم و فرزندان ما تلفات این معرکه هستند.

خانه » فرهنگی مذهبی » تا زمانی که مقهور جبهه فرهنگی باشیم می بازیم

به گزارش خانه خشتی؛مصطفی هادوی نژاد استاد و فعال فرهنگی در اولین نشست پرسمان حجاب و عفاف که در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: حجاب موضوعی بین المللی است که دشمن با ایجاد  شبکه های مجازی، عفاف و حجاب بانوان اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه دختران حس زیبایی فوق العاده بالایی دارند تصریح کرد:حس زیبایی دختران باید ارج نهاده شود تا زمانیکه این حس دستکاری نشده باشد خوب کار می کند لذا باید در گذر زمان حیای باطنی و خدادادی که در درون دختران گذاشته شده حفظ شود.

هادوی نژاد بیان داشت: زیبایی دختران باید در مسیر درست قرار گیرد تا ناخواسته آسیب نبیند.

وی افزود:متاسفانه فرزندان ما با گروهی از سلبریتی ها روبرو هستند که با ایجاد الگوهای ناقص، جامعه هدف ما که همان فرزندان هستند را تهدید می کنند و همچنین رسانه از جمله صدا و سیما که قدرت ایجاد هیجان بالا دارد تاثیر گذار است.

این استاد و فعال فرهنگی با اشاره به اینکه نظام ما با یک دو گانگی روبرو است و این مهم به جامعه لطمه می زند گفت:صدا و سیمای ما توسط جمعی از نیروهای میدانی مانند کارگردان، نمایشنامه نویس و بازیگران اداره می شود ، کارگردان سامان دهی بخش را برعهده دارد و گزارشگر و بازیگران ایفای نقش می کنند اما مغز متفکر که همان نویسنده است مهم است که موضوع فیلم را طراحی می کند و هیجان ایجاد می کند.

هادوی نژاد عنوان داشت:تا زمانی که مقهور جبهه فرهنگی باشیم و الگو پذیری کنیم و بگوییم در مقابل این هجمه فرهنگی ایده ای نداریم در این جبهه فرهنگی می بازیم و فرزندان ما تلفات این معرکه هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران فرهنگی ما در زمینه فرهنگی کم کاری می کنند خاطرنشان کرد:یک عده ای به واقع باورمند به هنر اسلامی و استفاده از ظرفیت های دینی نیستند و این دو گانگی گاهی اوقات بر اثر گمارده شدن مدیران سیاسی است که باعث ایجاد مشکلاتی در حوزه فرهنگی می شود.

این استاد ،فعال فرهنگی و دانشگاهی بیان کرد: رفع دو گانگی در حوزه فرهنگی، هدفمندی مدیران فرهنگی را می طلبد و همچنین باید برنامه ای تدوین شود با شبکه های ارتباطی وسیع  هدف موضوعات فرهنگی را دنبال کنند و این موضوع شدنی است و امکانش است ولی باورش وجود ندارد .

وی تاکید داشت:آیا آن گونه که در مورد مسائل اقتصادی و قیمت ها مطالبه گر هستیم و صدایمان بلند است در مورد مسائل فرهنگی و حجاب مطالبه گری کرده ایم؟

هادوی نژاد یادآور شد:صحبت آتش به اختیار مقام معظم رهبری باعث شده است که دشمن در فضای مجازی زمین گیر شود و بچه های حزب الهی که با منطق صحبت می کنند فضا را در دست گرفته اند.

وی با بیان اینکه اگر نمی توانیم در مقابل هجمه فرهنگی و دو گانگی دوام بیاوریم حداقل سلبریتی های خوب را به بچه هایمان معرفی کنیم گفت:اگر بتوانیم سلبریتی های مبتنی بر کمال را به بچه هایمان معرفی کنیم مطمئن باشید که گرایش آنها به سمت کمال بنیاد بیشتر می شود.

این نشست به همت معاونت فرهنگی و روابط عمومی و فرهنگسرای جوان شهرداری رفسنجان برگزار شد و مطفی هادوی نژاد به سوالات حاضران در حوزه حجاب و عفاف پاسخ داد.

خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
پرسمان حجاب و عفاف رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان