ورزش ایران صاحب یک سهمیه المپیک دیگر شد/ اربابی در لندن قضاوت می‌کند

  • شناسه خبر: 166
ورزش ایران صاحب یک سهمیه المپیک دیگر شد/ اربابی در لندن قضاوت می‌کند

 فدراسیون جهانی تکواندو از داور بین المللی کشورمان دعوت کرد تا برای قضاوت در بازیهای المپیک تابستانی به لندن سفر کند. به گزارش «خانه خشتی» به نقل ازمهر، شهرام اربابی داور بین المللی تکواندو کشورمان که برای قضاوت در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن آزمون های مختلفی را گذارنده و مسابقات متعددی را قضاوت کرده بود […]

خانه » ورزشی » ورزش ایران صاحب یک سهمیه المپیک دیگر شد/ اربابی در لندن قضاوت می‌کند

 فدراسیون جهانی تکواندو از داور بین المللی کشورمان دعوت کرد تا برای قضاوت در بازیهای المپیک تابستانی به لندن سفر کند.
به گزارش «خانه خشتی» به نقل ازمهر، شهرام اربابی داور بین المللی تکواندو کشورمان که برای قضاوت در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن آزمون های مختلفی را گذارنده و مسابقات متعددی را قضاوت کرده بود سرانجام برای قضاوت در لندن انتخاب شد.

اربابی که بهمن ماه سال گذشته به همراه حافظ مهدوی در کمپ داوران المپیکی در چین شرکت کرده بود، پس از انتخاب اولیه در رقابتهای انتخابی مرحله جهانی در باکو، رقابتهای گزینشی اقیانوسیه، پان امریکن و اروپا نیز قضاوت کرد.

فدراسیون جهانی تکواندو که هنوز نام ۲۹ نفر داور نهایی را روی خروجی سایت خود قرار نداده با ارسال نمابری به تهران از انتخاب قطعی این داوربین المللی کشورمان خبر داد.

شهرام اربابی تنها داوربین المللی تکواندو ایران که در دو المپیک پیاپی قضاوت می کند. وی در المپیک ۲۰۰۸ پکن نیز قضاوت کرده است. المپیک سال ۲۰۱۲ مردادماه سال ۹۱ در لندن برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان