همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 165869
همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

به مناسبت هفته ی دولت همایش پیاده روی خانوادگی به همت هیات ورزش های همگانی ، صبح امروز در شهر رفسنجان برگزار شد.

خانه » ورزشی » همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته ی دولت صبح امروز با حضور پرشور مردم و مسئولین از میدان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان تا میدان شهدا برگزار شد.

این مراسم با پخش زنده از شبکه ی سراسری سه سیما و پنج استان همراه بود.

جایژه ویژه همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان که یک دستگاه خودروی پراید بود به نوجوان ۱۱ ساله، علی اصغر رجبی، تعلق گرفت.
سید مرتضی حسینی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان کرمان در مراسم همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان بیان کرد: امسال قریب به ۲۷هزار نفر در ۲۳ شهرستان استان در جشنواره ی تابستانه ی همراه با ورزش شرکت کردند.
وی افزود: در سال ۹۸ سه نفر ورزشکار سهمیه پاراالمپیک را کسب کردند و  چهار ورزشکار دیگر هم به زودی شامل سهمیه ی پارا المپیک خواهند شد.

محسن کریمی رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان رفسنجان نیز اظهار داشت: تمام سعی و تلاشمان این است که همایش های متنوع با هدف اشاعه ی فرهنگ ورزش در پارک ها و خیابان ها در سطح شهرستان برگزار شود و در نظر داریم ۵۰ برنامه ی ورزشی تا پایان سال اجرا شود.
احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار نیز در این مراسم بیان داشت: با همدلی که بین مسئولین اجرایی شهر وجود دارد میتوانیم مراسم های خوبی را برگزار کنیم.
مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان نیز با اشاره به حضور پررنگ مردم رفسنجان در دوران دفاع مقدس و تقدیم هزار شهید گرانقدر خاطر نشان داشت: مردم رفسنجان در همه ی عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با وحدت و همبستگی مردمی پیشتاز و همیشه در صحنه هستند.
وی افزود: مردمی که با دستانی پرکار جنگلی را در دل کویر به وجود آوردند با تغییر الگوی مصرف آب و کشت این راه را ادامه خواهند داد.
محمد رضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان نیز در بخش پایانی این مراسم بیان داشت: برگزاری چنین رویداد ها و همایش هایی عامل همدلی است و هرکاری که محور و هدفش مردم باشد موفق است و عامل ماندگاری خود را لطف مردم رفسنجان میدانم.
در همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان با همکاری نهادهای مختلف، ۹۹۹ جایزه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به افراد اهدا می شود.

 

عکس ؛ امین قاسمیان ، سید امیر مهدی رضایی

برچسب ها:
همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان هیات ورزش های همگانی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان