در ششمین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح ۱۳ طرح با اعتبار ۱۳ میلیارد در بخش فردوس رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 165839
افتتاح ۱۳ طرح با اعتبار ۱۳ میلیارد در بخش فردوس رفسنجان / عکس

در ششمین روز از هفته دولت، ۱۳ طرح عمرانی و کشاورزی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در شهرستان رفسنجان به بهره برداری رسید.

خانه » اجتماعی » افتتاح ۱۳ طرح با اعتبار ۱۳ میلیارد در بخش فردوس رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی، ششمین روز از هفته دولت در شهرستان رفسنجان به افتتاح طرح های عمرانی و کشاورزی بخش فردوس اختصاص یافت و فرماندار رفسنجان به همراه جمعی از مسئولین برای افتتاح این طرح ها صبح امروز عازم بخش فردوس شدند.

سالن اجتماعات مدرسه مرحوم حسن رضایی مهدی آباد با زیربنای ۲۵۰مترمربع و هزینه ی ۳۰۰میلیون تومان توسط خیر حاج حسن رضایی که به نام سردار شهید حاج علی محمدی پور نامگذاری شده است، اولین طرح افتتاحی امروز بود که با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان به بهره برداری رسید.

مجموعه ورزشی چمن مصنوعی مهدی آباد با زیربنای یک هزار و ۳۵۰ متر مربع باهزینه ۴۵۰میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری و مشارکت مس سرچشمه، کارخانه تولید تیرچه صنعتی با دستگاه تمام اتوماتیک با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و با اشتغال زایی ۱۰ نفر در شهرک صنعتی بخش فردوس نیز در ششمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.
سه طرح آبیاری تحت فشار موتور پمپ کشاورزی آقای پورحجتی ، آبیاری زیر سطحی آقای کردی در جوادیه مرتضوی و آبیاری قطره ای موتور پمپ آقای سیدجلال مرتضوی از طرح های کشاورزی بخش فردوس بود که امروز با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.
افتتاح بوستان شهید شمس الدینی روستای رکن آباد با اعتبار ۱۰۰میلیون تومان از هزینه دهیاری، کار خانه بلوک صفائیه با اشتغالزایی ۱۲ نفر در هر شیفت کاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم با سرمایه گذاری مبلغ ٣ میلیارد نیز از دیگر برنامه های امروز دولتی های رفسنجان در بخش فردوس بود.

عکس و خبر از رضا احمدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
فرماندار رفسنجان هفته دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان