درنوروز امسال

رشد ۶۰ درصدی فعالیتها و خدمات جمعیت هلال احمر رفسنجان

  • شناسه خبر: 16580
رشد ۶۰ درصدی فعالیتها و خدمات جمعیت هلال احمر رفسنجان

فعالیتها و خدمات جمعیت هلال احمر رفسنجان به مسافران و گردشگران نوروزی امسال رشد ۶۰ درصدی نسبت به نوروز گذشته داشته است . رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”با بیان این مطلب افزود : خدمات رسانی به مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۱ آغاز وبا نصب چادرهای هلال احمر در مسیرهای […]

خانه » آخرین اخبار » رشد ۶۰ درصدی فعالیتها و خدمات جمعیت هلال احمر رفسنجان

فعالیتها و خدمات جمعیت هلال احمر رفسنجان به مسافران و گردشگران نوروزی امسال رشد ۶۰ درصدی نسبت به نوروز گذشته داشته است .

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”با بیان این مطلب افزود : خدمات رسانی به مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۱ آغاز وبا نصب چادرهای هلال احمر در مسیرهای ورودی سرچشمه ، داوران ، انار (کشکوئیه ) و کرمان خودروها و نیروهای امدادی مستقر شدند که بیش از ۴۲ هزار خودرو وارد شهرستان شده و در بین آنها بروشورهای بهداشتی ، نقشه رفسنجان شناسی و نقشه راههای استان توزیع شد . وی افزود: بیش از ۵۱ هزار و ۸۰۰ مسافر به چادرهای هلال احمر مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.
وی گفت : با نصب چادر سلامت واستقرار یک پزشک عمومی نیز در میدان ورودی امام حسین (ع) به بیش از ۵۰۰ مسافر مراجعه کننده خدماتی از جمله معاینه بینایی و شنوایی ، کمکهای اولیه فشار خون وتنفس و نبض ارایه شد.
حسن امینی چادر فضای کودک و خیمه ی نماز را از اقدامات انجام شده در ورودی میدان خاتم الانبیاء نام برد و گفت : در موقع استراحت ، ۵۸۰ مسافر و گردشگر به اقامه ی نماز پرداخته و ۲۳۰ کودک نیز در چادر فضای کودک نقاشیهای شاد و کودکانه ترسیم کردند.
وی از دیگر اقدامات این جمعیت ، نجات و رها سازی افراد از بین خودروهای تصادفی توسط نیروهای امدادی در این ایام بر شمرد./

تنظیم : رضایی

برچسب ها:
رشد ۶۰ درصدی فعالیتها و خدمات جمعیت هلال احمر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان