به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

۲۵ طرح در بخش کشکوئیه رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد / عکس

  • شناسه خبر: 165797
۲۵ طرح در بخش کشکوئیه رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد / عکس

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئولین رفسنجان، ۲۵ طرح در بخش کشکوئیه افتتاح و کلنگ زنی شد.

خانه » آخرین اخبار » ۲۵ طرح در بخش کشکوئیه رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد / عکس

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان پنجمین روز از هفته دولت را به افتتاح طرح های عمرانی و کشاورزی بخش کشکوئیه اختصاص داد و صبح امروز با همراهی نماینده مردم رفسنجان، ۲۵ طرح افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح پروژه ۲۰۰ میلیون تومانی پرورش ۱۵۰ قطعه شتر مرغ در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با هزینه شخصی و بدون تسهیلات در دئفه رضوی و مسجد بین راهی سیدالشهدا در ورودی شهر کشکوئیه با اعتبار ۵۰۰میلیون تومان اولین طرح های افتتاحی امروز بود که به بهره برداری رسید.
سنگ فرش و جدول گذاری و آسفالت سه هزار متر مربع معابر روستای حسن آباد زندی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، زیر سازی، جدول گذاری، سنگ فرش و آسفالت خیابان امام(ره) روستای حسین آباد به طول ۱۰ هزار مترمربع با اعتبار ۳۵۶ میلیون تومان، کارگاه قالی بافی روستای تقی آباد با اعتبار۳۰۰ میلیون تومان و زیر سازی و آسفالت معابر روستاهای فاقد دهیاری با اعتبار یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان از دیگر طرح های افتتاحی امروز بود.

کلنگ پارک شریف آباد کشکوئیه نیز با متراژ یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از محل تامین اعتبار دهیاری نیز بر زمین زده شد.

حضور در گلزار شهدای روستاهای حسین آباد و تقی آباد، بازدید از روستاهای محروم جودی وپاکش در روستای پاکش از دیگر برنامه های امروز فرماندار رفسنجان و هیات همراه در بخش کشکوئیه بود.

افتتاح خانه بوم گردی روستای رودین راویز آخرین برنامه ی امروز بود؛ این مکان گردشگری با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان با حمایت صندوق کار آفرینی امید توسعه و تجهیز یافته است.


خبر و عکس از فاطمه سادات حسینی

انتهای پیام/

برچسب ها:
کشکوئیه رفسنجان هفته دولت هفته دولت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان