برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان با جایزه ویژه خودروی پراید

  • شناسه خبر: 165731
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان با جایزه ویژه خودروی پراید

همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه ۸شهریورماه از ساعت هفت صبح همراه با پخش زنده از شبکه های سه سیما و پنج استان با جایزه ویژه یک دستگاه خودروی پراید در رفسنجان برگزار می شود.

خانه » ورزشی » برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در رفسنجان با جایزه ویژه خودروی پراید

به گزارش خانه خشتی، محسن کریمی رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان رفسنجان صبح امروز در نشست خبری که با موضوع برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده روی روز جمعه ۸شهریورماه از ساعت هفت صبح همراه با پخش زنده از شبکه های سه سیما و پنج استان در رفسنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به برپایی ورزش های بومی و محلی با حضور شرکت کنندگان در حاشیه ی این همایش بیان داشت: تمام ورزشکاران شهرستان در این همایش حضور پیدا خواهند کرد تا بدین طریق رشته های مختلف ورزشی معرفی شوند.
کریمی گفت: جایزه اصلی این همایش یک دستگاه خودروی پراید است و همچنین ۹۹۹ جایزه با ارزشی بیش از یکصد هزار تومان با همکاری تمامی ادارات، اصناف و مردم تدارک دیده شده و به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می گردد.
رئیس هیئت ورزش های همگانی رفسنجان تجلیل و تقدیر از مقام آوران ورزشی، خانواده ی شهدا و نخبگان را از دیگر برنامه های این همایش برشمرد و گفت: موکب خاتم الانبیاء در طول مسیر پیاده روی از شرکت کنندگان با شربت پذیرایی خواهند کرد و غرفه ای به نام محیط زیست نیز با همکاری کانون صبح کویر درنظر گرفته شده است، میان شرکت کنندگان پلاستیک های زباله توزیع می شود تا بتوانند زباله های خود را به این طریق جمع آوری کنند.


کریمی گفت: توزیع بلیط ها صبح و عصر در سطح شهر و روستاها و همچنین در بین کارمندان ادارات توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در نظر داشته باشند که داشتن کارت ملی برای شرکت در قرعه کشی الزامی است و هرفرد یک شانس برای برنده شدن دارد ، در هنگام قرعه کشی در صورتیکه نامی اعلام شد، آن فرد خود را به اولین مسئولی که در بین جمعیت با کاور سبز رنگ حضور دارد معرفی می کند.
کریمی خاطر نشان کرد: مسابقه عکاسی ویژه این همایش نیز برگزار می شود و شرکت کنندگان میتوانند عکس های خود را به ادمین کانال هیئت ورزش های همگانی رفسنجان ارسال نمایند و به سه عکس برتر جوایزی اهدا می شود.

عکس از میلاد اسداللهی

خبر از فاطمه سادات حسینی

انتهای پیام/

برچسب ها:
همایش پیاده روی خانوادگی هیات ورزش های همگانی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان