پیامک قابل تامل یکی از ادارات رفسنجان برای مراسم ترحیم

  • شناسه خبر: 165682
پیامک قابل تامل یکی از ادارات رفسنجان برای مراسم ترحیم

در سال حساس انتخابات قرار داریم و برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه و بر اساس مر قانون عمل کردن یک مساله مهم است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

خانه » آخرین اخبار » پیامک قابل تامل یکی از ادارات رفسنجان برای مراسم ترحیم

به گزارش خانه خشتی، “رئیس محترم اداره، با سلام، جهت شرکت در مراسم ترحیم… حضور بهم رسانید. روابط عمومی… رفسنجان” پیامی که از سامانه ی پیام رسان یکی از ادارات رفسنجان برای نماینده فعلی شهر رفسنجان به رووسای ادارات مخابره شده است در حالی که چنین اقدامی از دامنه ی وظایف این اداره خارج است.
این موضوع در حالی انجام شده است که چندی قبل از سوی رئیس این اداره این موضوع مطرح شد که تجمع های اعتراضی مردم بایستی در مقابل اداره مورد اعتراض برگزار و حل و فصل شود، حال جای سوال است که آیا برای حضور مسئولین در مراسمی خاص که منتسب به نماینده است، ادارات نبایستی خود تصمیم بگیرند و حضور یابند و اصلا نیازی به دعوت توسط سامانه پیامکی آن اداره و صرف هزینه ی بیت المال هست یا نه؟
همانگونه که مستحضرید در سال حساس انتخابات قرار داریم و برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه و بر اساس مر قانون عمل کردن یک مساله مهم است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.
البته بیان یک نکته ی دوستانه خالی از لطف نیست که به عرض روابط عمومی محترم این اداره برسانیم آنجا که یک پایگاه خبری را جهت انتشار گزارش آرایش انتخاباتی در شهرستان متهم به تبلیغات زود هنگام انتخاباتی می کند در حالیکه نامزدهای نامبرده شده هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشدند خوب است این موضوعات را نیز در نظر داشته باشند که چنین اقداماتی می تواند مصداقی از تبلیغات زودهنگام ایشان باشد.

چنانچه فرماندار رفسنجان نیز در آخرین سخنرانی خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده از اموال عمومی و امکانات دولتی به هر صورت و به هر شکلی در مسیر تبلیغات نامزدهای رسمی یا حتی افرادی که شائبه ی نامزدی آنهاست ممنوع است و در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی این موارد بررسی می شود و ممکن است در زمان تایید صلاحیت نامزدها مورد استناد قرار گیرد.
وی افزود: هیچکسی در هیچ جایی حق استفاده از اموال دولتی را نخواهد داشت در صورت مشاهده باید برخورد شود و این مهم به کلیه ی دستگاهها ابلاغ شده است.

برچسب ها:
انتخابات انتخابات در رفسنجان انتخابات98 رفسنجان مرقانون
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    حتما برخورد قانونی شود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان