مدیر کل امور مالیاتی استان مطرح کرد :

ضرورت استفاده از کارت خوان در محل کار پزشکان

  • شناسه خبر: 165671
ضرورت استفاده از کارت خوان در محل کار پزشکان

مدیر کل امور مالیاتی استان گفت: پزشکان،داروسازان و دندان پزشکان تا ۱۵ شهریورماه باید از دستگاه کارت خوان در محل کار خود استفاده کنند و اطلاعات خود را باید در سامانه سازمان مالیاتی درج نمایند در غیر اینصورت فرار مالیاتی محسوب شده و جرایم انها غیر قابل بخشش و جرم تلقی می شود.

خانه » رفسنجان » ضرورت استفاده از کارت خوان در محل کار پزشکان

به گزارش خانه خشتی؛ محمد سلمانی صبح امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان اظهار داشت: افراد هر سالی که اظهار نامه ارائه ندهند مشمول مالیات می شوند ولو اینکه ماده ۱۳۳ قانون مالیاتی آنها را معاف کرده باشد، از سال ۹۵ معافیت با نرخ صفر است.

وی تصریح کرد: طبق  تبصره ۶ بودجه ۹۸ پزشکان،داروسازان ، دندان پزشکان و پزشکان تا ۱۵ شهریورماه باید از دستگاه کارت خوان در محل کار خود استفاده کنند و اطلاعات خود را  در سامانه سازمان مالیاتی درج نمایند در غیر اینصورت فرار مالیاتی محسوب شده و جرایم آنها غیر قابل بخشش و جرم تلقی می شود.

سلمانی بیان داشت:قبلا کسانی که کل معوقه های مالیاتی خود را پرداخت می کردند  ۱۰۰ جرایم آنها بخشوده می شد ولی امسال برای کسانی که تا پایان مهرماه معوقه های مالیاتی خود را بپردازند ۱۰۰ درصد جرایم آنها بخشیده می شود ولی بعد از ۳۰ مهر به ازای هر ماه افراد دارای پروانه بهره برداری دو درصد هزینه و غیر دولتی ها، چهار درصد هزینه ها از جریمه شان اخذ می شود.

وی افزود:طی چهار ماه اول سال جاری ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل ارزش افزوده به شهرداری تزریق شده  تا پایان مردادماه ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان واریز می شود.

سلمانی خاطرنشان کرد: شهر بهرمان در چهار ماه سال جاری ۶۹۵ میلیون تومان ارزش افزوده تزریق و درماه جاری ۱۴۰ میلیون تومان واریز می شود، سرچشمه ۷۸۴ میلیون تومان در چهار ماه سال جاری و  ۱۵۶ میلیون تومان در ماه  آینده واریز،صفاییه در چهار ماه سال جاری ۳۴۳ میلیون پرداختی و در ماه جاری ۶۵ میلیون واریز می شود و برای کشکوئیه یک میلیارد تومان ارزش افزوده پرداخت شده و ۲۰۰ میلیون تومان در ماه جاری به آنها پرداخت می شود.

وی افزود :به کل دهیاریهای شهرستان رفسنجان ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان و به فرمانداری شهرستان جهت روستاهای فاقد دهیاری ۵۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جهت عمران و آبادانی پرداخت شده است.

در این مراسم حسین ابولی سرداری به عنوان مدیر امور مالیاتی شهرستان رفسنجان معرفی شد.

 

خبر از منیژه نوروزی   

 

برچسب ها:
جلسه شورای اداری رفسنجان رفسنجان مدیرکل مالیاتی استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان