آیت‌الله کعبی: 

ورود جوانان انقلابی به مجلس مقدمه تشکیل دولت جوان است

  • شناسه خبر: 165579
ورود جوانان انقلابی به مجلس مقدمه تشکیل دولت جوان است

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: جوانان متعهد و متخصص و با مدیریت جهادی هر جا ورود کنند تحول ایجاد می‌کنند و کشور به تحول نیاز دارد.

خانه » آخرین اخبار » ورود جوانان انقلابی به مجلس مقدمه تشکیل دولت جوان است

به گزارش خانه خشتی ، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره سخنان اخیر امام خامنه‌ای در دیدار با دانشجویان مبنی بر اینکه «زمینه را برای روی کار آوردن یک دولت جوان و حزب‌اللهی آماده کنید» گفت: حضرت آقا جوانان را در بیانیه گام دوم مخاطب قرار دادند و آنان را موتور محرک و پیشران انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب می‌دانند.

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری

وی افزود: یکی از سطوحی که مورد نظر ایشان است تا جوانان به آن ورود کنند، سطوح مدیریتی کلان است. در خود بیانیه گام دوم هم تصریح کردند که جوانان مؤمن، انقلابی، حاضر در صحنه، دانا، توانا، باهمت، باعزم و اراده و بابرنامه و متخصص می‌توانند برای نجات اقتصاد کشور هم طرح و برنامه داشته باشند و هم خودشان ورود مدیریتی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تجربه هم نشان داده که نیروی جوان متخصص متعهد می‌تواند با سخت‌کوشی، تدبیر، نشاط، شادابی و دلسوزی موانع را از سر راه بردارد و نمونه آن هشت سال دفاع مقدس است که جوانان دفاع مقدس را مدیریت کردند و بعد از آن هم جهش و خیزش علمی کشور در برخورداری از چرخه سوخت هسته‌ای بومی، سلول‌های بنیادی و رشد و توسعه علمی توسط جوانان اتفاق افتاد.

** مطالبه مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی قابل تحقق است

آیت‌الله کعبی تصریح کرد: همین جوانان در عرصه مدیریت می‌توانند کشور را با جهش اقتصادی جلو ببرند و مطالبه مقام معظم رهبری در زمینه تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی قابل تحقق است و جوانان باید خودشان را باور کنند و با جریان‌سازیِ کشوری ورود کنند. مردم هم به نیرو، توان، همت، صداقت و اخلاص جوان اعتماد دارند و این اعتماد ریشه در هویت ملی جوانان دارد که امثال آن در فتح خرمشهر، در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) و در عرصه فداکاری و روحیه جهاد و شهادت‌طلبی ظهور و بروز کرد.

وی در ادامه گفت: تشکیل گروه‌های جهادی، حضور و خدمت جوانان به سیل‌زدگان هم نمونه دیگر از این است و جوانان متعهد و متخصص و با مدیریت جهادی هر جا ورود کنند تحول ایجاد می‌کند و کشور به تحول نیاز دارد، بنابراین جوانان مؤمن، انقلابی، پای‌کار، متخصص و بابرنامه باید خودشان را در سطح کشور پیدا کنند و وارد بشوند و البته مقدمه این کار برای ورود به مجلس شورای اسلامی است که زمینه‌ساز تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی خواهد بود.

انتهای پیام/*

برچسب ها:
آیت‌الله عباس کعبی آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری جوانان انقلابی دولت جوان مجلس مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان