کشف ۴هزارپانصد لیتر سوخت قاچاق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 165499
کشف ۴هزارپانصد لیتر سوخت قاچاق در رفسنجان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف چهار هزار پانصد  لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه فرآورده های نفتی توسط ماموران این فرماندهی خبرداد.

خانه » آخرین اخبار » کشف ۴هزارپانصد لیتر سوخت قاچاق در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ محمد مهدی کریمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه با مواد مخدر ماموران این فرماندهی اقدام به اجرای ایست بازرسی مقطعی در محورکرمان- رفسنجان نموده.

وی ادامه داد: ماموران در پایش خودروهای عبوری به یکدستگاه خودروی اسکانیا و یکدستگاه کامیونت باری مشکوک که خودرو مورد بازرسی قرار دادند و در بازرسی از آنها موفق به کشف ۱۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

این مقام انتظامی افزود: در اجرای یک عملیات دیگر واحد های گشتی سطح  شهر به سه دستگاه خودروی سواری در داخل شهر مشکوک که خودروها را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند که در بازرسی از خودروها موفق به کشف بیش از سه هزار لیتر سوخت قاجاق شدند.

کریمی با بیان اینکه سوخت قاجاق کشف شده خارج از شبکه فراوردهای نفتی بود افزود: سوخت قاجاق تحویل شرکت نفت و متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان در پایان از شهروندان خواست: جهت حفظ منابع ملی همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند و هر گونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس گزارش نمایند.

سرپرست انتظامی رفسنجان همچنین از کشف یکدستگاه خودرو وانت دیار سرقتی از استان آذربایجان غربی و دستگیری یک نفر سارق توسط ماموران گشت این فرماندهی و دستگیری ۸ نفر سارق و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 

برچسب ها:
سوخت قاچاق نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان