رفسنجان همچنان میزبان مسافران و گردشگران نوروزی

  • شناسه خبر: 16520
رفسنجان همچنان میزبان مسافران و گردشگران نوروزی

به گزارش”خانه خشتی”، از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۹۰ هزارمسافر و گردشگرنوروزی تقریبا از تمامی استانهای کشور ، شهرستان رفسنجان را برای تفریح انتخاب کردند. رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبر نگار خانه ی خشتی گفت : جاذبه های طبیعی و سرسبز روستاهای خوش آب و […]

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان همچنان میزبان مسافران و گردشگران نوروزی

رفسنجان همچنان میزبان مسافران و گردشگران نوروزیبه گزارش”خانه خشتی”، از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۹۰ هزارمسافر و گردشگرنوروزی تقریبا از تمامی استانهای کشور ، شهرستان رفسنجان را برای تفریح انتخاب کردند.

رفسنجان همچنان میزبان مسافران و گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رفسنجان در گفتگو با خبر نگار خانه ی خشتی گفت : جاذبه های طبیعی و سرسبز روستاهای خوش آب و هوا و همچنین امام زاده ها بیشترین بازدید کننده را داشته و رقم ۶۷ هزار نفر را در بر دارد . وی افزود : ۶۲ هزار نفر نیز از مجموعه حاج آقا علی ، شامل بزرگترین خانه ی خشتی جهان و یخدان حاج آقا بازدید کردند . عباس فتحی پور با اشاره به اینکه از مکان تاریخی ۴۰۰ ساله کاروانسرای شاه عباسی در مرکز این شهر نیز حدود ۲۵ هزار تن دیدن کردند گفت : نمایشگاه آثار صنایع دستی و تولیدات بومی شهرستان و پسته در بیش از۷ غر فه در این مکان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. وی رشد بازدید از اماکن دیدنی رفسنجان را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد اعلام کرد .

 

تنظیم:رضایی

برچسب ها:
رفسنجان همچنان میزبان مسافران و گردشگران نوروزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان