امام جمعه موقت رفسنجان:

در سایه مقاومت و استقامت مردم دنیا و ایران زمینه آزادی شیخ زکزاکی فراهم شد

  • شناسه خبر: 165110
در سایه مقاومت و استقامت مردم دنیا و ایران زمینه آزادی شیخ زکزاکی فراهم شد

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: در سایه مقاومت و استقامت مردم دنیا و ایران زمینه آزادی شیخ زکزاکی ازاد فراهم و در هندوستان مورد معالجه و درمان قرار میگیرد، پیروزی از ان کسانی است که استقامت می کنند.

خانه » سیاسی » در سایه مقاومت و استقامت مردم دنیا و ایران زمینه آزادی شیخ زکزاکی فراهم شد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با گرامیداشت نهم ذی الحجه و روز عرفه اظهار داشت: عرفه روز دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال است، دعای عرفه یک ثروت معنوی است که ما شیعیان در اختیار داریم، وقوف به عرفه یکی از ارکان حج است برای کسب معرفت و شعور انجام می شود.

وی بیان داشت: مراسم قرائت دعای پرفیض عرفه روز یکشنبه ۲۰ مردادماه از ساعت ۱۶:۳۰ در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار می شود.

حسینی با تبریک عید سعید قربان تصریح کرد: عید قربان از اعیاد بزرگ اسلامی و بسیار شبیه عید فطر است و هر دو عید بندگی و طاعت محسوب می شوند، قربانی مستحب است تا گوشت ان را به فقرا اهدا شود و از این طریق به آنها رسیدگی شود.

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در جمع نخبگان علمی و مدال آوران و قهرمانان کشور اظهار داشت: رهبری رمز موفقیت را در امید، تلاش و توکل دانستند و فرمودند در هر میدانی که جوانان خودی نشان دهند و سربلند شوند کشور سربلند می شود؛ کشور برای اداره شدن نخبه نیاز دارد این است که رهبری همیشه از این قشر حمایت کرده و می کنند.

وی با گرامیداشت ۲۴ مرداد سالروز تشکیل مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: در قانون اساسی مجلس خبرنگان برای تعیین و نظارت بر رهبری پیش بینی شده است، در همه ی ارکان نظام مردم سالاری حاکم است حتی رهبری که بالاترین مقام است توسط خود مردم و با انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان، انتخاب می شود، نظام مردمی مردم سالاری یعنی همان همان جمهوری اسلامی در این مواقع مشخص می شود.

حسینی در ادامه خاطر نشان کرد: تحریم وزیر محترم امور خارجه کشورمان یکی از کارهای احمقانه آمریکا بود که از طرفی می گوید مذاکره کنیم و از یک طرف وزیر امور خارجه ما را تحریم می کنید و این نمایانگر استیصال و درماندگی واشنگتن در مقابل جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این اقدام که برای اثبات منطق تداوم فشار حداکثری و آوردن ایران پای میز مذاکره انجام گرفت باعث شد تا جهان به قدرت دیپلماسی جمهوری اسلامی واقف شود که توانسته سیاست های آمریکا را با شکست مواجه کند.

حسینی خاطر نشان کرد: در سایه مقاومت و استقامت مردم دنیا و ایران زمینه آزادی شیخ زکزاکی ازاد فراهم و در هندوستان مورد معالجه و درمان قرار میگیرد، پیروزی از ان کسانی است که استقامت می کنند.

وی بیان داشت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس که بنزین کشور را بومی کرد و برای اولین بار بنزین صادر کرد توسط قرارگاه خاتم النبیاء و بچه های سپاه انجام گرفت و جهاد بزرگ اقتصادی انان بود و همانطور که امام راحل در زمان جنگ اعلام نمودند که من دست و بازوی بسیجیان را می بوسم امروز ما هم اعلام میداریم دست پاسداران و متخصصین این امر را می بوسیم.

 

برچسب ها:
امام جمعه موقت نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان