به مناسبت روز خبرنگار؛

مرکز انتقال خون و نیروی انتظامی رفسنجان از خبرنگاران تقدیر کردند / عکس

  • شناسه خبر: 165095
مرکز انتقال خون و نیروی انتظامی رفسنجان از خبرنگاران تقدیر کردند / عکس

به مناسبت روز خبرنگار طی مراسمی به همت مرکز انتقال خون و نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان از خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

خانه » آخرین اخبار » مرکز انتقال خون و نیروی انتظامی رفسنجان از خبرنگاران تقدیر کردند / عکس

به گزارش خانه خشتی ، مرکز انتقال خون و نیروی انتظامی رفسنجان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار طی مراسمی جداگانه از خبرنگاران شهرستان تقدیر و تجلیل کردند.

مهدی محمد حسنی سرپرست مرکز انتقال خون رفسنجان در این مراسم که در محل مرکز برگزار شد با تقدیر از همکاری رسانه ها در فرهنگ سازی اهدای خون بیان داشت: همت شما خبرنگاران در این امر رابطه ی سازمان و مردم را بیشتر تر کرده و می توان گفت بسیار اثر گذار بوده است که شاخص اهدای خون در شهرستان رفسنجان از حد کشوری نیز بالاتر رفته است.

محمد حسنی خاطر نشان کرد: کم و کاستی به اصالت سازمان برنمی گردد، مراقب باشیم تا در امر آگاه سازی اقدامی نشود که مردم از فرهنگ اهدای خون دور شوند.
سرهنگ مهدی فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان در مراسم جشنی که با حضور کادر نیروی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی برای خبرنگاران تدارک دیده بود اظهار داشت: خبرنگاران سربازان ‌گمنامی هستند که همواره ما را در پیشبرد برنامه هایمان یاری می رسانند، قلم خبرنگاران در همه زمینه ها توانمند است، قلم خبرنگار تاثیر خود را بر روح، روان و دل دارد.

وی افزود: تا جایی که چندی پیش از بیمارستان علی ابن ابیطالب آماری که گرفتیم گفتند آمار مجروحین ناشی از چاقو کشی در شهرستان کاهش پیدا کرده است و این نشان می دهد که اطلاع رسانی و خبرسانی خبرنگاران در کاهش آمار جرم و جنایت بسیار مؤثر است.

 

برچسب ها:
خبرنگاران رفسنجان روز خبرنگار مرکز انتقال خون رفسنجان نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان