رفتار تحریک آمیز رهبر در تلویزیون/امیدوارم دانشگاه تهران منحل نشود

  • شناسه خبر: 16509
رفتار تحریک آمیز رهبر در تلویزیون/امیدوارم دانشگاه تهران منحل نشود

در حالی که بیش از ده روز از علنی شدن دستور محمود احمدی نژاد برای برکناری فرهاد رهبر از سرپرستی دانشگاه تهران می گذرد، وی با حضور در شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی، خود را رییس فعلی دانشگاه تهران معرفی کرد. به گزارش”خانه خشتی”، فرهاد رهبر ۵ سال قبل و پس از عزل آیت الله […]

خانه » آخرین اخبار » رفتار تحریک آمیز رهبر در تلویزیون/امیدوارم دانشگاه تهران منحل نشود

در حالی که بیش از ده روز از علنی شدن دستور محمود احمدی نژاد برای برکناری فرهاد رهبر از سرپرستی دانشگاه تهران می گذرد، وی با حضور در شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی، خود را رییس فعلی دانشگاه تهران معرفی کرد.

به گزارش”خانه خشتی”، فرهاد رهبر ۵ سال قبل و پس از عزل آیت الله عمید زنجانی از ریاست دانشگاه تهران، به عنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد. اما در پدیده ای بی سابقه در تاریخ نظام آموزش عالی کشور، وی بیش از ۵ سال است که همچنان سرپرست این دانشگاه باقی مانده است؛ در حالی که بنابر اظهار خود وی، بعد از انقلاب تا کنون هیچ یک از روسای دانشگاه تهران ۵ سال بر صندلی ریاست دانشگاه تکیه نزده اند.

رهبر در پاسخ به سوال مجری برنامه که آیا وی رییس سابق دانشگاه تهران است یا رییس فعلی این دانشگاه، با قاطعیت گفت: «رییس فعلی دانشگاه است» و وقتی مجری برنامه به اخباری مبنی بر دستور احمدی نژاد برای تغییر روسای دانشگاه تهران و تربیت مدرس اشاره کرد، رهبر در پاسخ وی گفت: «این گونه اخبار را جدی نگیرید.» فرهاد رهبر با عنوان کردن این که وی در دولت احمدی نژاد تجربه این نوع اخبار را دارد، به برکناری خود از ریاست سازمان مدیریت و منحل شدن آن سازمان اشاره کرد که مجری برنامه در پاسخ وی گفت: امیدوارم دانشگاه تهران منحل نشود. رهبر با ابراز بی اعتنایی به دستور احمدی نژاد گفت، این گونه مسایل برای وی اهمیتی ندارد. دستور احمدی نژاد برای تغییر مدیریت دانشگاه تهران و تربیت مدرس که گویا مدتهاست به کامران دانشجو اعلام شده، در حالی در روزهای پایانی سال علنی شد که با گذشت دو هفته، هنوز وزیر علوم در برابر آن واکنشی نشان نداده است، اما کارشناسان با اشاره به عنوان کردن دلیل برخوردهای سیاسی و امنیتی و غیرعلمی از سوی احمدی نژاد برای تغییر مدیریت این دو دانشگاه، شدیدترین نوع برخوردهای حذفی و غیرعلمی در کشور را در دانشگاه علامه ارزیابی کردند و تداوم انتصاب شریعتی، رییس این دانشگاه با وجود همه فجایعی که در این دانشگاه رقم خورده است، نشان دهنده تبلیغاتی و غیرواقعی بودن اراده احمدی نژاد برای تغییر فضای دانشگاه در ماه های پایانی مسئولیت وی ارزیابی شد.

پیش از این هم مشهور بود که ماجرای برکناری روسای دانشگاه تهران و تربیت مدرس با ژست آزاداندیشی و مقاومت در برابر آن، یک سناریوی هماهنگ تبلیغاتی بین احمدی نژاد و کامران دانشجو برای انتخابات است و این که در این شرایط آنتن زنده به سرپرست معزول دانشگاه تهران داده شود، این سناریو را جدی تر می کند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجویان

برچسب ها:
دانشگاه تهران رفتار تحریک آمیز رهبر در تلویزیون/امیدوارم دانشگاه تهران منحل نشود رهبر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان