فرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 165015
فرهنگسرای رسانه رفسنجان  افتتاح شد

به مناسبت روز خبرنگار و با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نخستین فرهنگسرای رسانه شهرستانی کشور در رفسنجان به بهره برداری رسید.

خانه » رفسنجان » فرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خانه خشتی؛ عصر روز گذشته با حضور محمد علیزاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،عظیمی زاده شهردار،معاونین و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و جمعی از مسئولین فرهنگسرای رسانه رفسنجان واقع درپاساژ ستاره افتتاح شد.
محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان در آیین افتتاحیه فرهنگسرای رسانه با اشاره به پیشینه تاریخی رفسنجان اظهارداشت: گذشته تاریخی شهر نشان از تاثیرگذاربودن در تعاملات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارد لذا حفظ این تعاملات از وظایف ماست.
وی بیان داشت:امروز فرهنگسرای رسانه واقع در پاساژ ستاره،فرهنگسرای ترنج واقع در خیابان امام حسن مجتبی (ع) و فرهنگسرای جوان در بوستان جوان در مجموع با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
شهردار رفسنجان از بهره برداری رسیدن پلاتوی شهر رفسنجان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت:تفاهم نامه ای در این راستا برای اهل تئاتررفسنجان منعقد می شود.
در پایان این مراسم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه شهردار و معاونین از شانزدهمین بازارچه خیریه کوثر واقع در بوستان معین خیابان بنفشه و همچنین ازهمایش آموزشی ورزشی که به مناسبت هفته ترویج با شیر مادر در بوستان وحدت برگزار شد بازدید کردند،همچنین بازدید از
فرهنگسرای خیام و تجلیل از فاطمه ملایی خبرنگار هفته نامه شایورد به واسطه شرکت در جشنواره مطبوعات و کسب مقام شایسته تقدیر از یادداشت خود در این جشنواره از دیگر برنامه های مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در طول سفر خود به رفسنجان بود.
لازم به ذکر است فرهنگسرای رسانه رفسنجان به نام شهید احمد محمدی اولین شهید خبرنگار رفسنجانی نامگذاری شده است.

خبر از منیژه نورزی

عکس از سید امیر مهدی رضایی

 

فرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شدفرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شد فرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شد فرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شد فرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شد فرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شد فرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شد فرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شد فرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شد فرهنگسرای رسانه رفسنجان افتتاح شد

برچسب ها:
افتتاحییه سید امیر مهدی رضایی فرهنگ سرای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان